Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 420 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon fr Kungsbacka 10 Juni

Idag blåser det, är mörkt, och jag kände droppar då jag va utanför

Men ska ändå storstäda inför morgondagen då skolavslutningen är, detta firar vi med fika & tårta varje år

Känner mig llite nere av beslutet vi har att låta vår mårten få somna, detta skriver jag mer om i tråden:Kommer bli konstigt för Vanilla

Ska ta mig ut i eftermiddag se på kläder t pojken, men det är väl vad jag just orkar med alla jobbiga tankar inför nästa veckas planer för Mårten

Men så måste jag inhandla för göra min sommartårta inför skolavslutningen också:

Hoppas ni andra får en bra dag!

Dolleminas
0

Vaknar av ett smattrande regn, äntligen!!! Glad jobbade till midnatt igår… trots det är jag redan uppe (hur det nu gick till…)

Hoppas alla får en bra dag under paraplyet… Flört

#0 Ha en trevlig skolavslutning Glad

Marita-L
0

God morgon !

Här har det också precis börjar regna..skönt..hoppas det kommer mycket ..sedan kan det bli sol igen.Cool
Ha en super bra dag

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Här i Skåne är det växlande molnigt/soligt och mycket svalare än vad det varit senaste veckorna, så det är faktiskt skönt.

Molly är fortsatt pigg och det är såååå skönt!!!

Idag ska jag städa, gå en långrunda med vovven och sedan bara vara med mina pälsklingar.

Önskar er alla en skön dag!

Tessan73
0

Godmorgon från ett molnigt o blåsigt Gävle. Men det är rätt skönt med lite svalkande vindar nu. Synd bara att vi har skolavslutning i kväll med picnic ute,,,blir kanske inte så lyckat genom att det skulle bli regn till kvällen.

Idag ska jag passa på att bada lite katter genom att vädret är lite sämre, sen ska jag städa av här hemma. Sen är det bara att ladda inför kvällens match GREKLAND-SVERIGE, sverigetröjerna på o ett glas vin,,,,sen är det bara att hoppas att vi vår jubla åt många mål o seger till Sverige.

Ha en bra dag allihop

//Tessan

Kittentotts
0

#4 Jaha det är Grekland -Sverige idag, bra ni kan så mkt härinne för då vet jag min Tv är upptagen ikväll :) Gubben o dottern är 2 fotbollstokar, ja undra om inte dottern är värre än Gubben, hon åker med flagga o allt på bilen, tyvärr förstår jag inte sånt alls, men jag sitter väl med snällt då då

/ Carina

Sidentassen
0

Godmorgon alla PERSERifocus läsare. Här i Ramnäs har det INTE regnat något ännu Gråter och jag lovar er, DET BEHÖVS!!! Tunnan är tom, och brunnen likaså. Nu blir det till att bära ifrån duschen för att vattna allt, SUCK så tungt. Lycklig är ni som får och fått regn, det är mulet och blåsigt här så jag hoppas det kommer…………

#0 jag önskar er en trevlig skolavslutning. Jag saknar dom faktiskt , nu när barnen blivit stora, det var en speciell känsla där i kyrkan.

#3 Underbart att Molly är pigg igen:-)

#4 Jasså du är ett sånt där idrottsfreak *fniss* precis som min dotter Jessica, hon viker inte från TV:n, hon vet vad alla heter och vilken idrott dom utövar och pratar man konståkning så kan hon alla årtal också, helt otroligt tycker jag som förstår nada Glad

Nej jag fortsätter nog med mina fönster som jag börjat putsa nu efter att allt pollen slutat yra runt. Jag har inte bytt alla gardiner i huset ännu heller men eftersom jag inte är så bra o kroppen så får jag ta lite i sänder. Det här blåsvädret gör det ju inte bättre heller. Egentligen skulle jag vilja ta en till värktablett, linda in mig i en yllefilt och krypa under täcket igen, mewn det går ju inte……………..

Ha en bättre dag idag än vad jag får önskar

Lotta P

englagirl
0

God morgon från sandviken oxå.

Samma väder som hos Tessan i Gävle,lite småmulet men inget regn….ännu. håller med om att det behövs,men kanske inte till kvällen då om ni ska ha Picknick Tessan.

Jag har ocå en ledig dag då jag tänkte städa lite och köpa en present till Amadeus som går ut 9:an imorgon.

Idag ska jag oxå få låna nyckeln till nya lägenheten som jag snart ska flytta in i. Vill kolla lite på vilka färger jag ska välja till rusten och sen är det roligt att se den tom så man kan "möblera" lite i huvudet.Det ska bli så spännande…..pirrar redan lite i magen :-)

Hinner jag ska jag bada nån katt jag oxå för dom ska allihopa vara nybadade till midsommar och det står ju inte på förrän det är den 20:nde *ler*

Ha en underbar dag allesammans.

Kram// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

manbukten
0

God förmiddag här är också svalt men inget regn.

#7 Det är så roligt att planera nytt.

Ha en bra dag allihop

Annkis54
0

god förmiddag från Trollhättan
här är det molnigt o blåser friskt..har nog regnat något i natt men inte så mycket
ska ut o handla en sväng…
Chocko på dag 63 idag..men hon fick på dag 68 sist så jag förväntar mig inget innan slutet av veckan. men naturligtvis så är jag runt henne mestadels
ha en trevlig examen/avslutning alla som har sånt kvar:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se