Benji
Skall köpa tillbaka min avelshane Benji!!!!Undrar nu hur det går med lilla Novah då han faktiskt är pappa åt henne…Det går ju bra så länge hon ej löper men sen då? Vill ej stänga in nån katt heller…kanske p_piller men har hört så mkt konstigt om dom;( Nåja var bara tvungen att berätta om Benji….vi är sååå lyckliga över detta!!!!!

Grattis!
Ska du inte para henne är det bästa kastrering. Ska du para henne måste du på något sätt dela på dem. Annars vet du ju inte vem som är far. P-piller är bara en kortsiktig lösning mellan kullar.

Vad ROLIGT att det ordnat sig!!!! *gläds med dig*

Att ha syskon el som du nu ska ha pappa dotter ihop är ju lite passande. Man bör ju ha dem isär som du säkert förstår ibland, men jag hade inte heller klarat låsa in. Men nattetid, el då man ingen möjlighet har se efter dem. Men detta först då det börjar bli könsmoget, nu är hon ju liten ännu
/ Carina
tänk att det löste sig du:)
hur du ska göra beror ju på om du har tänkt att ha uppfödning på perser..eller "bara" sällskapskatter.
jag har inte riktigt fått klart för mig hur du har tänkt:)
men…ska du ha uppfödning o inte tänker linjeavla..så "måste" du nästan kastrera nån..eller dela av.
Som #1..skriver…p-piller är bara en kortsiktig lösning..inget de kan gå på "jämt"
supergrattis i alla fall till att du lyckade fixa tillbaka Benji
Ehh jag hänger inte med i svängarna här heller… Men ska katterna inte gå i avel så är det ju absolut bäst att kastrera… Annars kommer det bli väldgt jobbigt sen framöver för dig tror jag iallafall..
Men grattis ändå'rå! 
Benji är en vacker perserhane!

nej jag hinner knappt med svängarna jag heller…är bara lycklig över att få hem benji igen då han ej trivdes i sitt nya hem…min dotter är ju ej allergisk mot perser utan exot! Hur det blir med avel får vi se senare…nu skall jag bara njuta av att få hem Benji imorgon! Skall hämta honom i Mjölby!!!!