Varit på besök=)=)
Som ni alla vet så har jag ju fått avsluta mitt kattliv och placera om alla mina älsklingar pga allergi.
Har varit något av de jobbigaste jag gjort. Men nu är de gjort o ingen katt kvar hemma=)=)
Har förra helgen varit o hälsat på min äldsta hona. Hon har de hur bra som helst o jag kunde absolut inte hitta ett bättre hem till henne.
Här följer några kort på Flisan=)=)
Sitter här på ett speciellt sätt. Har jag inte sett under dom 6 år jag fick med henne…

såhär låg hon alltid bakom mig när jag satt vi köksbordet. O hon gjorde igen. Snacka om att jag blev lycklig=)=)

Åh nu lite gräs under tassarna=)=)

Åh sisst men inte minst i knät på gammelmatte=)=)

Härliga bilder Emma! Katter hart gott minne, du behöver nog inte oroa dig över att hon glömmer dig i första taget, även om han tydligt acklimatiserat sig till sitt nya hem, vilket ju måste kännas underbart det med :)

Va härligt för dig att se att din omplacering blev så lyckad, det är både du och Flisan värda.
/ Helen

Va härligt för dig Emma! Måste vara underbart för dig att känna det blev så bra. Man blir glad av läsa och se dina bilder
/ Carina
Åh så skönt för dig Emma
o det syns verkligen på Flisan att hon har det bra
hon ser ut att ha fått en kanonpäls….
o du ser välmående ut oxå:):):)

Lycka är att hitta bra hem

Kände att jag va "tvungen" o dela med mig av min glädje=)

Ohh vilka underbara bilder Emma,,,,självklart ska du dela med dig av glädjen. Här mår Lakrizz toppen,,,hon är sååå underbar:)
Kram Tessan

Vilka fina bilder 
Är så glad för din skull att Flisan fått det så bra.
// Mia
// Mia
Härliga bilder, Emma..
kram

Vad skönt det måste kännas för dig ! Är så glad för din skull :)