Optimal Primes kull 6 veckor !
Hejsan!
Jag fick några foton från Heléne Fahlgren på hennes kull efter hennes Agnes och min Arash. De har växt en hel del sedan sist! Först ut är Lillpaddan, nu 6 veckor och inte så liten längre…… Visst ser hon ut som exot…..eller…!?

Att undersöka vattenautomaten är intressant och mycket populär…..

brodern svartsmoke perserkillen gillar att dricka och blir jätteblöt i hela ansiktet……

Så söta :)))
/ Carina

Vilka snyggingar
!!!

oj sa söta

Nämen gud vilka godbitar,,,såå söta.
//Tessan

SÅ härligt att få följa en kulls uppväxt så här, härligt att se hur det går vecka för vecka. De är "dreggel-fina" hela bunten! (själv gillar jag nog svartsmoken bäst, följd av storpaddan - men så gillar jag ju mycket hår också:))

Tack Lisa för att du hjälper mej att lägga ut bilder!
Det kan behövas!
Jag hoppas jag kan skilja mej från dessa fem…men de är så charmiga så nog kommer det att kännas i hjärtat!
Men vi får ju inte större när vi flyttar från en 4:a rummare till sommarstugan så jag måste ju vara inställd på att alla ska flytta den 15 juli!
Måst visa en bild på mitt barnbarn som åkt till Kolmården på semester och är så nöjd med livet hela tiden!
Han är en glädjespridare!

Grattis Helene till denna kull riktiga sötnosa allihop. Lycka till med ert nya boende
// Christina
Ååååå vilken söting
Den där behöver man inte ens doppa i choklad för att äta upp

Ojjjojoj vilka sötnosar!!! ja det blur kul att följa utväcklingen!!!

oj oj säger jag oxå!!!Har du en perser till övers så hojta till;)

MUMS vilka SUPERSÖTA bäbisar!!!

Underbar kull, Lillpaddan är hjärtligt välkommen hit! En exotjej är ju vad som fattas här bland de alldeles för långa pälsarna…Och den lilla "svanen" är supersöt, han namn är ju självskrivet: Gunde ;o)
//P3

mums…vad söta.!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Roligt att följa och se hur de utvecklas, de är "super"
Storpaddan kan få bli en dalkulla

# 7
Jag tor inte Heléna skall behålla någon i denhär kulle utan de är alla Till Salu.
Föräldrarna är fritestade från PKD med DNA.
Lillpaddan, Exo f24
Storpaddan, Per f24
Svart exothane, Exo n (tingad)
"Gunde Svan", Exo n24
Svartsmoke perserkille, Per ns
Kram Lisa L S*Amors Troll

# 17
Ja, du Lena P3 jag har hört ryktas om att är en jäkel på att hitta på fiffiga namn, så detta med Gunde Svan förvånar mig inte att det skulle komma från just dig! TUSEN TACK! Vi får hoppas att även Heléne och eventuell ny ägare tycker detsamma.
Kram Lisa L S*Amors Troll
Vilken fin kull och vilka ÖGON, helt underbara.
Mvh //Bodil

Tusen tack för att ni också tycker om min tredje kull!!!
Det här är min hitills bästa!
Jag kan inte tacka dej nog Lisa att jag fått den här möjligheten som uppfödare!Dina linjer ger ju "looken" jag förknippar med perser/exotic och som jag bara älskar!
Min första kull med Agnes och Svea var ju bra!
Men här har jag (med mina färgade ögon)fem som är jättesöta!!!
Jag bor mestadels i stugan nu och där är vi tillfälligt utan internet så därför är jag bara hem i bland och kollar läget på internet!
Så om nån vill komma i kontakt med mej:ring min mobil!
Ha en skön vecka!
Heléne

Smoken är inte dum han heller ;)…men denna tjej har ju DET! Jättekul att få kort löpande på kullar, så man ser hur de utvecklas och växer