Perser iFokus

Perser

Etikett: ot-allmänt-prat
Läst 598 ggr
Annkis54
0

Godförmorgon på Sveriges Nationaldag

ingen godmorgontråd idag.
Blir nog första gången jag gör en.
trollhättan fortsätter att visa sig från sin bästa sida.
poolen jag fick tag på igår (hämtade den inte själv) var stoooor:(
får se om jag köper mig en annan om några veckor när lars är hemma igen. 3 poolköpet i år redan :)
Idag är det som vanligt hammocken o poolen som gäller. Däremellan lite kattvård o marktjänst. Det är säkert några festligheter på stan men jag ska inte dit.
hur ska ni fira vår nationaldag, om ni firar den??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Sidentassen
0

Ha ha ha, du hann före att klicka igenom din tråd. Den fanns inte när jag började med min :-))) Me spelar roll, jag kan ju svara i din.

Jasså var den stor poolen, men då kan du ju simma omkring ordentligt i den, det är väl skönt ;-)

Som jag skrev i min tråd så tror jag inte det är så många som firar denna dag, lite trist, men det ska nog till med fler aktiviteter för att "folk" ska intressera sig för det.

Ha det så skönt i hamocken idag

Hälsar Lotta P

Dockan
0

CoolGodmorgon Annki!Jag kommer att ta med mig Majken och fira med min bror och ett glatt gäng,vi ska vara vid en sjö o grilla och ha lite lekar det låter väl kul.Heja SVERIGE.Lena

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

#1 svarar på ditt inlägg från den andra tråden:)
jag tror att när det har gått en generation svenskar så kanske det blir mer firande
norrmännen har ju VERKLIGEN firardag syttene maj:)
bassängen är föööör stor..har egenligen inte plats med den.,.men den duger så länge
#2…vad trevligt det låter med en liten grillfest Lena..ta nu o doppa dig oxå:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

God Förmiddag!

Jag ska bara ta det lugnt idag, vi va ju på studentfest igår, är helt slut trots jag gick vid 22, men eftersom det va inne hos grannen hörde jag deras tjoande t 2 inattFot i munnnen Och så skulle pojken iväg på Hajk nu på morgonen

Nu har jag ledigt under dagen, gubben målar en bil för en kompis, ska bara måla lite stenar mm, så mysigt sitta ute och göra detta

Ha det så bra

/ Carina