Engla & Edwin
….inte missarna Engla & Edwin denna gång utan mina ÄLSKADE barnbarn.
Jag var ju på gårdsfest förra veckan och kameran åkte med förstås och jag ville bara visa er dessa bilder på det käraste jag har :-)
Jag är så lycklig som får vara mormor till dom här två livsnjutarna och jag njuter lika mycket varje sekund jag tillbringar tillsammans med dom.
Hoppas jag inte tråkar ut er med bilder.*ler*

Och till sist en lite trött men lycklig Engla,för det bästa hon vet är att få åka nercabbat med mig :-)

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
ingen kan bli trött på sååå fina kort o sååå fina barn
lika fina som dina katter…minst!!!!
Men Lena vilka UNDERBARA barnbarn du har och jag kan riktigt se hur det lyser stolthet ur ögonen på Engla:-)
Jag förstår att det känns underbart att vara mormor, jag har nte riktigt gett upp hoppet, skam den som ger sig;-)
Hälsar Lotta P

Jag älskar barn, så roligt få se dina söta barnbarn, måste vara underbart vara mormor
/ Carina
Jättekul att se dina fin barnbarn.
Barnbarn lär ju vara livets efterrätt!

Jättefina barn barn hos dig Lena. Ungar är härliga

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh TACK för era rara ord, Jag får faktiskt en tår i ögat för det ÄR faktiskt så som du säger Ellinor……LIVETS EFTERÄTT :-)
Det är såååå underbart att vara mormor.
Nu bor ju vi oxå nära varann och engla har kommit på att man kan ju faktiskt åka hissen ner till mormor ……SJÄLV :-)
I måndags ringde det på dörren…..06.30????? Undrade förstås lite nyvaket vem det kunde vara så tidigt….sen kom jag på :-)))))
Engla förstås…hon längtade efter mormor *ler*
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Men vad stora de har blivit dina barnbarn & underbart söta är de
Kan förstå att du njuter av dem /Linda
De är härliga och vad stora de blivit!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Ohhh vilka söta barnbarn du har,,,förstår att du är en superstolt mormor till dom 2 underverken.
//Tessan
Jätte söta barnbarn…Jag förstår Engla för visst är det mysigt att åka ner cabbat
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Gud vilka härliga bilder Lena, man blir alldeles VARM i hjärtat av att se dem!
Som en bal på slottet helt enkelt, alldeles ALLDELES underbara =)

Vilka härliga barnbarn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ett har jag oxå fått äran att träffa…hon är en riktig mormors "gris" ETT HÄRLIGT BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser fram emot at träffa henne igen!!!
Kram Chatrine

#13 jaaa Engla var ju med då jag hämtade "dloppen" som hon säger.
hon har döpt om "nästan" alla mina katter. Bl,a så heter Isabell ….LisaBella,
Nemi heter…Nemil
Sessan heter….Tessan osv. hon är duktig den lilla för hon kan namnen på nästan allihopa och dom är ju ett gäng :-)
Engla följer gärna med nästa gång vi pallar frukt,för det var hon ju duktig på sist.
Kram o vi hörs till kvällen
// Lena
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~