Lite fel ras men kul ändå
….tycker iallafall jag :-)
Ikväll när jag skulle vattna mina blommor fick jag se igelkotten vid rastgårdsnätet och Coccos som är nyfikenheten personifierad kunde ju inte låta bli att känna på honom/henne

Ajj så vass du är !!

Men hörru vart ska du ta vägen ?
Ha en fortsatt bra kväll allihop, själv är jag så trött efter Strömsholmsbesöket så det blir sängen för mig nu
Hälsar Lotta P

Häftig bild….Coccos ser lite orolig ut,ungefär som…..om jag bara tittar med ETT öga….då ser inte du mig va? :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Ser du att tasse är framme och hon känner på kotten, men hon tyckte allt att det var rätt otäckt:-)
Kotten brydde sig föga, dom älskar att vara där ute vid buren och ligga och titta på katterna. Kottar är allt underbara djur dom också.
Hälsar Lotta igen

Vilken fin bild Lotta , jag har också igelkottar i min trädgård dom är så söta
// Christina 

Mysig bild!
/ Carina

Aj, aj, aj va ont de skulle göra om dessa två fick komma i närheten av varandra! De där taggarna är nog inte att leka med!
Jättefin sommarbild!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Vilka underbara kort du visar.
/Ingela
Vilket omaka par! Underbara bilder.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Underbara foton =)))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Haha, vad kul att du fångat ögonblicket ! :) Kan inte låta bli att drömma om utegården mina missar får när vi flyttar i sommar, förstå vad kul de kommer tycka att det är ! :)
Kul att några av er uppskattade bilderna även om det inte var perser eller exotic katter på dom:-)) Och den är läst 129 ggr tråden dessutom, inte illa
#9 Jag förstår att du längtar till utegården blir ett faktum. Katterna bara älskar att vara där på sommaren, ja på vintern också för den delen. Hoppas din väntan inte blir alltför lång:-)
Hälsar Lotta P

Härliga bilder! Jag insåg just att jag bara sett en igelkott i verkliga livet (utom road-kill då) en enda gång… Suck, stadstjej som man är.
Förresten, är det Göte man anar där bak? =)
#11 Ha ha ha, javisst , du har så rätt så. Det är mammas lilla Göte 
Men Emma det där med Igelkotten kan vi ju råda bot på när ni kommer hit på trädgårdsgrillfesten:-)
Hälsar Lotta P