Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 756 ggr
Naquita
0

Brummas Julius 2 veckor

Vart tar tiden vägen?? Julius är två veckor gammal nu och en riktig tjock liten köttbulle;) Han öppnade ögonen sent, dag 11 , bara 3 dagar sedan, så han ser fortfarande ut lite som en gremling;)

färgen blir jag tokig på. Har gått från allt vad solid creme heter, till creme och vit, till cremesilverspotted och cremesilverspotted och vit. eller cremespotted med eller utan vitt..suuuuck. varför skulle jag få en så ljus creme för;)

Och vad tror ni "experter" på hårlaget?

sjunga kan han..operasångare kanske?

Julius ser så grym ut som bara perser/exotic kan;)

Stryp mig inte matte!

Pappa Noah kom och gjorde oss sällskap:) Han är mycket mån om sina små!

Passa dig jag är farlig;)

Profilbilden

Lite mer operasång;)

Men jag KAN faktiskt vara stilla också

Lovelines
0

Åhhhh….vilken liten goding! Ser ut som en exo!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Summerwinds
0

Titta som han växer! Kyss

Ja, han ser ut som exo. Jag tror du kan räkna bort alla agoutivarianter, för han har lite mönster och är för enfärgad i ansiktet för att vara agouti (tycker jag :-))). Tror på creme el. cremesmoke.

Tessan73
0

Så ljuvligt söt, tycker oxå han ser ut som en exo. På bilden tycker jag att han ser ut som en creme, men det är ju så svårt att se på bilder. Lycka till med sötnosen

//Tessan

Cybercat
0

Bedårande!
Färgen gällande smoke eller ej  ger jag mig inte på eftersom jag aldrig hållt på med silver - men jag håller helt med Eva ang. bristen på ränder. Det är faktiskt rätt ovanligt med creme och rött som har så här lite markeringar så jag tror han kommer att få kanonfin (solid) färg =)

Förresten - har inte smokar i den här åldern ofta också tydliga tabbytecken? Ni som "silvrar" - hur är det med?

Annkis54
0

jag tror faktist oxå att han är cremesmoke exo jag med
kort kropp o ingen svans o inga öron:):):) den du

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Jag säger cremesmoke exotic pluttCool

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

u-marklund
0

Så sött, och han har växt.
Han är ju ensam om maten, så vad ska det bli av honom!

Mixoticas
0

Vilken sötnos!

Jag tror helt klart på att han är exot sen tror jag att han är creme och kanske smoke dessutom.

Lycka till med liten.

//Annica

SussiF
0

Helt klart en exotic ! Färgen är ju creme men jag tror inte på augoti(mönstrat) silvret ska jag nog låta vara osagt, det är jag alldeles för ny på för att kunna avgöra. Hursomhelst så blir han en väldans snygg ljus exotkille :-)  Grattis !

Naquita
0

Tack alla. Jag hoppas han är en liten exoticpojke;P Ja, cremesmoke var jag ju inne på nör han var mindre, men kan de vara så ljusa på ben osv som han är då? bara haft silver me svart o blått innan, så creme e nytt för mig.

Chiarettos
0

Jättegrattis till din söta bebbe

/Bodil

Sidentassen
0

Oj vad han har vuxit sedan sist:-)))

Hälsar Lotta P