Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 627 ggr
Marita-L
0

Hedera & Hortensia 10 v

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu har damerna snart blivit 10 veckor.. på fredag exakt. Fina vikter å underbart gosiga.

Först ut blir Hortensia…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=215500e4-1d44-4102-aad7-7dc27809f36a&Filename=Hedera & Hortensia 006.jpg)

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

ett till på henne…när hon hoppar i min säng…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=db2896af-fd6b-497c-8234-561e90e5fea2&Filename=Hedera & Hortensia 003.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Och ett sista..strax innan hon somnar in i duntäcket…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=350f1c82-cb2c-4ab1-a024-f32b621cddbc&Filename=Hedera & Hortensia 001.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Här ser ni Hedera…fortfarnen super kort i kroppen  med en päls som står rak ut…precis som en igelkott…en rejält busig sådan…nästan omöjligt att ta foton på henne för hon är inte still en minut om hon inte sover..hihihi

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=dd7fa348-e770-4846-8b24-27e383029b29&Filename=Hedera 051.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Ett till på henne..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=cba6a662-2cfc-412c-af38-2db188f9bfe2&Filename=Hedera 030.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Och ett sista..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=4f7136fd-4d73-4e38-a56a-f1b8927a1343&Filename=Hedera 049.jpg)

Crystal Pearl´s

krasivis
0

De är ju så fruktansvärt super fina båda två Marita!!! De väcker stort "vill ha" begär…. 

När du beskriver Hedera så verkar hon vara mycket lik min Lina. Hon är mera vild än tam men ändå så go´! Lilla Hedera är fortfarande min favvo!!! Hortensia är så klart lika söt men Hedera har vunnit mitt hjärta!  /Elisabet

SussiF
0

Dom blir bara snyggare och snyggare :-)

Tessan73
0

ojjjjj så söta dom är, helt underbara *mums*

//Tessan

manbukten
0

Underbara tjejer du har och jämn stabil utveckling

Cybercat
0

Härliga tjejer och fortsatt UNDERBARA kort. Du är grymt duktig på att fånga deras personligheter på bild. =)

Sidentassen
0

Jag blir alldeles SJUUUK när jag ser fotona.

MUUUMS KyssKyss

Hälsar Lotta P

cobbyluck
0

Hej Marita.

Tror att vi ska ta en sväng till dina trakter i helgen.

Vi kan väl kattnappen en om inte två när vi är på det hållet.

De blir bara vackrare och vackrare för var vecka…..

Yvonné

Summerwinds
0

Nahaa vad söta de är Kyss!!! Hade Hedera varit en perser hade jag inte behövt sätta ut Kattunge sökes - tråden. Hon är helt ljuvlig!

Kramar Eva

u-marklund
0

Dom är jättefina, deras utvecklig är väldigt possitiv.

Lovelines
0

Hej Marita!

Ja…..vad ska man säga????Blir helt stum när man ser dem! När man ser magen så vill man bara dit o pussa! Jättefina små är det!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Marita-L
0

Tack snälla för era underbart goa ord..jag blir helt rörd…jag måste nog fälla en tår..tack alla underbara människor.

Kramar från mig..snyft..

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

mumsfilibaba

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annika1963
0

Super sötaCool.

/Annika

miascharming
0

Mums..så vackra dom är,

Vilket OTROLIGT sug jag får Skrattande

Hortensia är så söt…är helt käääär i henne Kyss

// Mia

Marita-L
0

Tack snälla ni. I går var dom hos veterinären för sin första spruta det nya RCP vaccinet och chip, besiktning. Denna veterinär ville göra allt innan hon vaccinerade sedan får man komma tillbaks på en gratis om besiktning å det tycker jag lät jätte bra.

Var lite rädd att de skulle bli slöa efter just detta vaccin men hjälp…det har varit full rulle direkt hela tiden inte änns lite trötta efter att vi kom hem…de bara kastade sig ur buren å sprang maraton loppet här i huset..hjälp… alldrig är man nöjd..hihihi

Så nu inget mer avdödat för mig om det inte måstes..

Något som kändes väldigt bra var att hon sa hur underbart goa å runda hon tyckte dom var och söta som socker…det är ju inte så ofta man får höra det…

Hon berättade att hon hadde haft perser på 80 talet och då hadde hon en väldigt känd perser från England..han var väldigt fin å efter traktad…hon sa hans namn men det försvann lika fortGenerad..sorry… Jag skall fråga henne nätsa gång igen när jag kommer…

Men hon sa att när hon tänker tillbaka så med dagen perser så var kunde han inte änns jämföras…då vart han inte alls så fin längre som dessa två jag hadde med mig…hahaha

/ M

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Underbara, underbara…och Hortensia är ju min favvoKyssfår god lust att ta en tur till Viskafors för en kattnappning ;)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Tack Bullan..

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Ja de är bara helt underbara! Efter att ha följt dem här hela vägen så blir ju Hortensia min favorit, men syster lika vacker

Nu närmar sig flytten förstår jag, hoppas allt går bra!

/ Carina