Perserkattunge köpes!
Jag skulle gärna vilja utöka mitt lilla, lilla perserkatteri med ytterligare en perser hona. Jag söker i första hand en mysig kattunge som ska bli en bortskämd kelkatt, i andra hand en snygg och trevlig utställningskatt och i tredje hand till avel.
Jag är väldigt intresserad av utställning och vill att katten ska hålla till show. Eventuellt vill jag ta någon kull på henne men är ej intresserad av foderavtal eller liknande. Katten kommer inte att säljas eller omplaceras om den inte vinner/när den kastreras eller dyl.
Önskemål nr 1
Perser hona
- Svartsköldpaddstabby, tigre eller spotted.
- Brun(svart)tabby, tigre eller spotted.
Önskemål nr 2
Perser hona
- övriga tabbyfärger
- solida f eller d
- vitfläck -03:or n 22/23/24 , f 22/23/24
Pris: mellan 5 000 -9 000 SEK beroende på utseende/stamtavla osv.
Jag äger fyra perserkatter och bor tillsammans med två av dem. Den nya kattungen kommer att bo tillsammans med mig och Windy - 11 år och Greta - 3 år i en tvåa m balkong i centrala Karlskrona.
Skriv i tråden/skicka ett PM/maila/el ring mig om ni har en kattunge som kan tänkas passa mig/ om ni har en kull på gång eller om ni känner någon uppfödare som ni vill rekommendera.
På min hemsida kan ni läsa mer om mig och mina katter:
http://www.summerwinds.se/ under Katteri finns mina telefonnummer.
Mail: summerwindsperser@hotmail.com
Hälsningar
Eva Eliasson

Dessa vilda tjejer blir kattungens nya kompisar!

HIhiii …dom ser inte så värst vilda ut 
Men skitsöta 
// Mia
// Mia
sååå söta
o hur fina utställningskatter du har..det har jag SETT på utställning
hoppas du hittar rätt tjej
jag har tyvärr inte det du söker
# 1 & 2 Tackar tackar
.
Den bilden är mina flickor personifierade. De är väldens snällaste och lugnaste kissar!

Lycka till i ditt letande.
Jag har inte heller vad du söker :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättesöta tjejer den bebben får till kompis. Hoppas du hittar vad du söker
Eva Eva underbara Eva ..du ställer alltid dina missar så fint…så välvårdade med helt underbara temperament..jag hoppas du hittar din pudding…Vi syns där ute..åh vad spännande jag kommer bo vid din bur när du har fått hem henne ..blink blink..
Sänder ett Pm…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tyvärr Eva så kan jag inte hjälpa dig, här finns ingen hona i den färgen och ingen på väg heller, inte än iallafall, men framöver så är det inte alls omöjligt;-)
Ja önskar dig iaf lycka till i ditt letande. Du ska se att rätt katt finns där framför dina ögon förr eller senare.
Hälsningar Lotta P
Tack alla som hör av sig i mitt letande
.
Det är väldigt spännande att leta efter den rätta! Jag kanske får sätta ut en annons om den rätte också (tvåbent då ;-)) och hoppas på lika bra gensvar som denna annonsen
..hihi!
#6 Tack Marita, vad gullig du är! Kramar
Här kan de bli bruntabbys o sköldpaddor om Wilma (silverhonan du hjälpte mig bada) behagar löpa o paras med en tilltänkt hane, har några att välja på;)

Hej!!! Såg en liten jente på Flamingos sida!! En per fs2262 född 6/5-08 men vet inte om den är till salu???
Pia
#8 hahahahaha du är rolig du..hahaha.. ja finns det inte ett fokus…för ensam söker..hahahahaha
#9 Du får hålla mig uppdaterad.
#10 Tack för ditt tips men det är en EXO
. Super fin men för lite hår!
#11 Hehe får kolla upp det…Jag ska iofs på festival till helgen och bo hos Furulyckans. Så kanske kommer jag hem med både en hårdrockare och en kattunge
!
Camilla på Corrmindas har en riktigt fin hona tillsalu, n03, jag har en efter samma mamma här och Furulyckans har ju sin Maja med samma mamma

Ahhh läste lite fort sorry!!! Ja då får du ha lucka till me ditt letande!!!
Kramisar…..
hahaha din lyckos där..hahaha Hälsa..