Mitt lilla mirakel
Får jag presentera mitt lilla mirakel som är 3 veckor. Hon föddes som nr 3 av 3 syskon, dom två första var dödfödda. Hon vägde 70 gr, mamman blev sjuk och kunde inte ta hand om henne så jag har fått rycka in med mat och omvårdnad. Trodde nog inte hon skulle klara sig men verkar vara en liten kämpe, hon har varit med mig på jobb i dessa 3 veckor men nu är hon hemma, åker hem på lunchen och ger henne mat. Hoppas innerligt att det ska gå bra även i fortsättningen.
Mamma är Leonardos Amber o Pappa China Dolls Texas.
Bodil
GRATTIS till ditt otroligt vackra lilla mirakel :-)Vilket jobb du gjort för att få behålla henne. Men det är ju så, man gör allt som står i ens makt när det väl gäller.
MAssor av lycka till med Miraklet som jag kan tänka mig stannar hos matte:-)
Hälsar Lotta P

Oh vad härligt att du lyckats hålla liv i henne Bodil - hon är bedårande! et där med handmatade ungar, de blir väldigt speciella (på både gott och ont) så jag gissar jag också att hon blir kvar hemma? :)
Inte alls min ras, men oooo så otroligt söt, jag bara smälter vid åsynen!
Jag har rexar och siameser ..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ohh grattis till en underbar liten sötnos, hoppas allt fortsätter att gå lika bra. Lycka till
//Tessan

Vilken liten docka du har där,helt underbart söt.Lycka till med henne//Sylvia

Just ett litet mirakel och ett sött sådant.
Grattis är milt utryckt för en sådan kamp både av mormor och lillan.
såå söt
jag trodde att det var 4 olika kattungar eftersom du hade gjort 4 olika trådar
vill du jag ska lägga in de andra korten under det första??
7# Tack gärna vet inte hur man gör för att få in alla bilderna på samma tråd.
Tack för alla snälla ord om henne, om hon stannar får vi se i framtiden.
//Bodil
Grattis så söt !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis till en underbar liten flicka! Som du måste ha kämpat! Lycka till med henne 
#8..jag har lagt in dem här nu…men om jag inte såg fel så var 2 av kortena samma…
jag har tagit bort de andra trådarna..så nu finns det bara en tråd med ditt enorma mirakel:)
puttar upp tråden lägga in bilder
där ser du hur du kan lägga in fler bilder efter varann..
annars frågar du bara

underbar liten söt tös :)

Grattis till lilla miraklet, hon är gudomligt söt 
// Lillevi
#11 Tack snälla för hjälpen, ska testa nästa gång med att lägga in alla bilderna på samma gång.
Tack än en gång för alla snälla ord om miraklet. Har precis varit hemma och gett henne mat.

Grattis Bodil till ditt lilla Mirakel, så söt hon är och vilken underbar färg hon har. Håller tummarna för att allt ska gå bra för er. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis till ditt lilla underverk…en riktig pudding 
// Mia
// Mia
Vilken underbart söt liten tjej! Och vilken livsvilja hon har. Jag har också en mirakelkatt här hemma, Jane, som nu är 4½ år. Ingen mer än hon och jag själv trodde att hon skulle överleva när hon var kattunge. Men se upp! Dessa små mirakelkatter har en tendens att krypa långt in i hjärtat på en. 
/Lotta

/Lotta
Visst är dom speciella våra små mirakel, hoppas min blir lika stor och vacker som din.
//Bodil
Underbart söt liten tjejja!!!
#17..hon ser verkligen välpälsad ut Lotta