Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 1078 ggr
KungBores
0

Minirapport Gothia Arena

Har pratat med Cattis Ivelind som ställer sin S*Raktajinos Caramel Chew Chew aka Mellis. Hon fick sitt cert och blev BIG solid exotic. Jättegrattis från mig till Emmas (Cattis dotter) läckra lilla katt.

Tydligen så går alla exotic hos samma domare vilket inte är populärt.

En avkomma från mig (S*Kung Bore's Midnight Express) ställs av någon som inte köpte katten från början. Hur det gått för honom vet jag inte.

/Ingela

Annkis54
0

AnnKriellas Who´s The Man (Morris) med ägare Jonas på Baboos..tog BIG…
Jonas Lovis från Persian Dreams db
så långt som jag vet just nu
såååå kul för oss uppfödare

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cybercat
0

Jag tog en sväng till Arenan och hälsade på - första gången jag varit på utställning på jättelänge, det var hemskt kul!

Morris var med BIR-uttagningen också Annki, men vann gjorde Freeloader's Rbel Inside, en liten bruntabby tjej.

IxiDixis Moonshine (cremetabby exo) har tagit db, men inte alla domare hade gjort sin uttagning när jag var där så mer info än så har inte jag heller. Kul att se att det var såpass många kategori 1, inte mindre än 62 katalogförda (!!!) fast det var en hel del abs tyvärr.

4 kullar var det med, mycket gosigt att vila ögonen på :)

u-marklund
0

Grattis grattis till dessa fina reslutat till alla katter, ja och till ägare och uppfödarna också naturligtvis.

Tessan73
0

Fick sms av Jonas att Persian Dream´s Hilda blev bästa hona,,,stort grattis till er,,önskar mormorGlad

Annkis54
0

Grattis Tessan till hennes bästatitel
sååå söt är hon

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Nu är jag hemma…

DaCapo fick sitt cert å blev DB och Busan blev Ex1 och DB…så trött…skall slå mig till ro i soffan…

# 2 det var roligt attt träffa dig å få ett ansikte.

zzzzzzzzzzz

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Grattis alla som ställt och fått fina resultatSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Varit en varm dag, och min Vanilla fick sitt Ex1 och en mkt fin bedömning

Även min väninnas katt fick Cert och en fin bedömning 

Lite bilder

Min kusins katt S*Raktajinos Caramel Chew Chew aka Mellis

KopiaavDSC_0070.jpg picture by kittentotts_2007

KopiaavDSC_0057.jpg picture by kittentotts_2007

Jonas med sin tjej fr Tessan

KopiaavDSC_0003.jpg picture by kittentotts_2007

KopiaavDSC_0025.jpg picture by kittentotts_2007

/ Carina

Dockan
0

KyssGrattis alla till finfina resultatsärskilt till dig Carina till Vanillas fina bedömning,men det visste jag.Lena

Hälsningar LENAGlad

RaktajinosCattis
0

hmm tack :) men bäst i grupp blev hon väl inte … gah allt e snurrig :) Hon blev "bara" bästa solida exotic hona :)

Niffi
0

#10 Hmmm, men någon sådan uttagning görs väl inte? "bästa solida exotic hona "

RaktajinosCattis
0

#10 *skratt* nä kanske inte .. :) jag skall gå och kika på pappret.

……. jo Bäst i Grupp var det …. :)

Annkis54
0

grattis till BIG:et :)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Sidentassen
0

#11 BIG är detsamma som bäst i grupp , alltså solid, vitfläck, tabby, cp eller silver, så hon är inte bästa solida hona utan bästa solida totalt och GRATTIS till det #12 !!!!

Lotta P

Tessan73
0

Fick precis sms av Jonas att persian Dream´s Hilda blivit BIG. Grattis till er, mormor blir så stolt över er Glad.

Kram Tessan.

Stort grattis till dig med mormor Annki och Morris fina resultat, vad duktig han är Jonas :)

Annkis54
0

#15..tack..det sista sms jag fick så hade de blivit db båda 2 nu

håller ALLA tummarna
Maritas smoketjej hade blivit bir

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

grattis till AnnKriellas Who´s The Man..bästa hane:)
Persian Dreams Hilda bästa hona:)
o Jonas Baboos…bästa Jonas:)
O Maritas smoke hona BIG
sen har jag inte koll på NÅGRA MER.
men det kommer nog rapport från nån som var där

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Va härligt att det gått så bra! Men.. det är underbara katter. Och Jonas är mkt duktig på få dem fina, man njuter av se dem

Tyvärr rök min Vanillas päls i baden veckan innan, hon har för tillfället Bikini :))

Och så va hon mkt stressadLedsenså med den varma hallen så såg hon så fet ut bakom öronen på eftermiddagen, Kicki som är uppfödare t Vanillas mamma Olivia tog ett fint fotot på eftermiddagen iallafall, men hon va så stressad

Kopiaav080531vanilla5074.jpg

Vi ser framåt hösten

/ Carina

Tessan73
0

Ohhh va kul för Jonas, och för mig och dig med såklart Annki,,,han är sååå bäst :)

#18 ohh så fin hon är din vanilla Carina, grattis till hennes första utställning.

Annkis54
0

#18..Vanilla är jättefin…
ja..Jonas är helt outstanding när det gäller att fixa till katterna
önskar jag kunde det
men när jag testade den "proceduren" så fixade inte mina katter det. Det tog så lång tid så de var jättetrötta på mig när själva duschen var slut..så föna gick nästan inte
men det kanske går bättre med en pet dryer…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Baboos]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej På Er! Är så glad över resultaten i helgen.

Tack Annki och Tessan för de fina små missarna. Jag är så glada över dom!
Tack också för allt ni säger…………Generad

Summerwinds
0

Grattis grattis allihopa till era fina resultat! grattis

#21 Wow Jonas vilka fina bilder på två väääldigt fina katter! Grattis! Kram Eva

Tessan73
0

Wow Jonas vilka bilder på dessa 2 underbara katter,,,mormor blir ju riktigt mallig här,,,och vilken grabb Lovis har,,,,mums.

Åter igen stort grattis till dom jättefina resultaten i helgen.

Kram Tessan

Annkis54
0

Ja..grattis än en gång Jonas…o såååå fina bilder
som jag tror att Marita har tagit…rätt???
att hon är en duktig fotograf det vet vi ju:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Wow vilka underbart söta katter Glad

I lördags så blev min Busan Freeloader`s Shadow Empire DB men blev slagen av sin syster  Rebel Inside i panelen som blev Bästa hona 3-6 månader som även tog hem Bästa total långhår….det är inte så lätt…för där ställs alla vinnar långhår mot varandra och den bästa tas ut å blir total.

Min kille Hassellidens Silver DaCapo fick sitt CAC båda dagarna och blev även han DB på Lördagen men blev sedan slagen i panelen… han har precis gått upp i öppen klass. =)   På Söndagen så blev Busan DB och BIR ..jätte glad ..men blev slagen även denna dag av sin syster Freeloader`s Rebel Inside en bruntabby perser hona…så enormt stor å kraftig. Hon tog Totalen även denna dag och sedan blev hon BOB…Super Grattis Maria !!!!!  

Här kommer lite vinnar foton på Rebel Inside…jag tror hon även är till salu =))  

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=495cb1f8-d7ce-4afa-9d66-a16b3882605e&Filename=utst. 2008.05.31..01 Juni 148.jpg)           

Här är Min Busan Systern till Rebel Insidare   Hon är Svart smoke exotic…helt underbar tjej…stor å kraftig.   

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=303edba5-4f5d-45ac-95cd-5bdd826c6c5d&Filename=B 079.jpg)  

Min älskade DaCapo.. Tack snälla Margaretha för honom. 

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=24c3773e-e6ab-441b-b051-e7b6a2f25be8&Filename=Grabbarna ute 116.jpg) 

Sedan måste jag bara säga att Lenas på Betty Back`s nya hona från Exporama`s Rosali ..jisses vilken pudding..mums…en tjej helt i min smak…mums..

Ha en trevlig dag

Hälsningar Marita

Crystal Pearl´s

Dockan
0

KyssAlla ni visar är otroligt fina Oskyldig,Jonas sen jag såg Hilda o Morris sist kan inte i ord beskriva va jag älskar dom dom är så fina,och du har dom ju fina med.Lena

Hälsningar LENAGlad

Bettyback
0

Massor av grattis Jonas, Marita och ni andra för helgens framgångar.Vilka fina kissar !

Min lilla exotjej fick super bedömning båda dagarnaoch fick BIG tabby  på söndagen. Rödsilvertabby Sa

a fick sina cert med fin bedömnig.

Lena W

Betty Back`s Exotics

Annkis54
0

mums så fina katter ni visar
grattis till deras bedömingar mm

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Där är hon lilla Rosali…mums..

Crystal Pearl´s

Tessan73
0

stort grattis till er alla,,underbara bilder ni visar på era katter.

//Tessan

Bullan
0

Grattis allihopa till era resultat i helgen som gått! Mkt vackra katter ni visar uppKyssSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

krasivis
0

STORT grattis alla till fina resultat på utställningen!!!

Bettyback
0

Jag glömde ju nämna Liljekattens och Liljetassens stora framgångar på utställningen. JÄTTEGRATTIS  Jörgen, Lotta och Sanna. En extra puss till Obelix (fast han är siames)

Lena W

Betty Back`s Exotics

Marita-L
0

Grattis !!!

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Grattis Lotta, Jörgen o Sanna…finns det några kort vi kan få se tro

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se