Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 891 ggr
Roxannee
2008-06-01 18:29
0

Stumpsvans

Ja, jag skulle vilja veta mer om det här med stumpsvans. Hur har det uppkommit, och hur bra kan det igentligen vara för en katt som (vad jag har hört) har balansen mycket i svansen? ;o Eller har jag helt fel? Glad

Ska bli mycket ineressant att höra.  Glad

Sidentassen
2008-06-01 20:26
0

Hmm….jag har själv ingen information att ge i detta ämne och anser väl att det är lite fel forum för frågan som sådan. Perser och exotic har ju inte annat än fina plymiga eller flaskborstar till svans:-)

Hälsningar Lotta P

Roxannee
2008-06-01 20:31
0

ååh jag ser inte vad du skriver pga, av det där problemet med Agria annonsen :/ skulle du kunna kopiera och skriva om det bara är du jäätte jätte snäll:)

Niffi
2008-06-01 20:32
0

Två av de raser som har korta svansar eller inga alls är cymric och manx. Deras rasrings hemsida hittar du här. Där kan du säkert få bättre svar än här.

Roxannee
2008-06-01 20:34
0

#3 tack det var därför jag tog på allmänt kattprat för att jag visste redan från början att det var fel forum, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ska inte skriva mer i denna tråd :/ Sorry:/

Niffi
2008-06-01 20:39
0

#4 Det är väl helt ok att ställa alla möjliga kattfrågor under "allmänt kattprat" vad jag kan förstå, så du har inget att be om ursäkt för.Skrattande Men som jag skrev så tror jag inte att du kan förvänta dig så värst utförliga svar på denna sajt beroende på att majoriteten av medlemmarna här har perser eller/och exotic som ju inte är stumpsvansade.

Roxannee
2008-06-01 20:40
0

#5 ja du menar så, då är jag med hehe, hoppas ngn kan då =)

Bullan
2008-06-01 20:46
0

http://www.katt.nu/manx-bes.htm

Här kan du läsa om Manxkatter och stumpsvansar!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
2008-06-01 22:34
0

#6 Du behöver inte be om ursäkt! Klart du får fråga, kan ju vara någon som har denna kunskap här:))

Du har fått en del svar ser jag, och det är ju jättebra info

Har själv en vän som föder upp Manx, de har vad jag vet inga problems med balansen, och de flyger o far för fullt då jag är på besök

/ Carina