"Pytte" BIS i Skellefteå
Efter en händelserik helg i Skellefteå var det skönt att komma hem och mysa på gräsmattan. Passade på att fota lite, under utställning kommer jag aldrig ihåg att göra det.
Det kommer nog ta ett tag att smälta detta, men jag är så oerhört stolt. Min S*Mörkmårdens Ayo Azalea, "Pytte", blev BIS ungdjur båda dagarna.
Som vanligt var det jättetrevligt att träffas och prata katt, och annat. Tack till Solkatten och Grattis till alla cert, titlar, nomineringar och BIS.
// Malin

Grattis!! Vad söt hon är.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis till BIS. Jättevacker kisse.
Lena W
Betty Back`s Exotics

Hon är som ett krutpaket och så otroligt söt.
Grattis Malin till en karamell
Ja, jag hörde av Pilla att det var en så söt CP som vunnit och DET stämmer ju absolut:-)
GRATTIS GRATTIS till dig och din ursöta tjej. Hoppas du kan kamma hem många fler såna sköna vinster
Hälsar Lotta P

Jättegrattis till BIS:et….hon var verkligen en värdig BIS-vinnare.
En av de sötaste cp:ar jag någonsin sett
Henne kan du verkligen sträcka på dej som uppfödrare över att ha haft förmånen att få fram
Lycka till med henne i fortsättningen.
Grattis till BIS:arna!! Super kul att vinna med en egen avkomma.
GRATTIS till Dubbel BIS!!! Jättesöt tjej du har. Lycka till med henne i framtiden!

Stort stort Grattis till dig.
//Tessan

GRATTIS!!!…

GRATTIS till BISen!
Tack för alla era fina kommentarer om lilltösen, själv är man ju partisk, har alltid tyckt att hon är sötast.
Det här att få BIS på en egen känns lite som "nybörjartur" Men visst skulle det vara roligt om det höll i sig.
// Malin

En sån söt liten tös.Är ju lite extra svag för maskade katter.
Stolt ägare till tre La permer

JÄTTEGRATTIS till BIS'en!
Hon är verkligen jättesöt med en underbar ögonfärg!
LYCKA TILL med henne i framtiden!
önskar Lisa L S*Amors Troll

Grattis till Bis:et på en som är söt som en docka
Grattis, det är inte ofta man får se CP i panel och som bis är det än mer sällsynt!!!!
Grattis!! Hon är superfin :)
Hej!
Tack för en trevlig utställningshelg och bilresa!
Pytte är söt som socker och en riktig showkatt.
Grattis till henne Malin och lycka till i fortsättningen!
Hälsningar Kristina

Grattis till dubbla BIS!!!!
Nu måste ju du jaga att få en egen uppfödd JW!
Hon är ju bara så läcker med sin bruna näsa!
Ha en skön sommar nu (den kommer visst på torsdag!)
Heléne

Grattis till BIS:et i helgen och fortsatt lycka till med utställningskarriären på Pytte.
Kämpa på nu så ska du se att du får henne till JW.
Jättekul att det kommer fram så fina CP.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättegrattis till ett superresultat med en supersöt katt!!
Stort GRATTIS till det fina utställningsresultatet!

/Lotta
/Lotta
Tack, tack alla ni.
Det här med JW skulle naturligtvis vara superkul, speciellt då det är min allra första kull, men här i norr är det bara Luleåutställningen kvar i år. Resorna till utställningarna blir så långa och då jag inte ha någon vuxen katt att ställa i år kommer det inte att bli någon långresa och därmed inget JW för Pytte, även om det hade varit jätteroligt.
// Malin

#23 näääää, det var väl synd :-(
Men fortsatt lycka till i alla fall på kommande utställningar,kanske man har turen att se henne IRL nån gång frammöver .-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättegrattis till helgens fina resultat , fick se henne i Ö-vik på söndagen och hon är verkligen en Wow katt , så vacker !!!!
Lycka till med henne
// Christina
#24 Ja, det är lite trist med att bo är upp, det finns för få utställningar, det känns ibland nästan lite orättvist…fast det går ju att flytta söderut. =)) Om hon fortsätter att utvecklas på detta fina sätt kommer vi nog att åka på fler utställningar, så det är inte otroligt att hon dyker upp. Annars får du väl ta vägarna förbi Umeå?
#25 Tack, roligt att du gillar henne. Själv hade jag nog inte alls förväntat mig att hon skulle gå så bra, även om jag från första stund tyckte att hon sett lovande ut….lite partisk också förstås.
// Malin
Sååååå Vacker!!
Grattis!

JÄTTEGRATTIS!!
Vilken otroligt söt tjej du har!! Förstår att hon vann!!

GRATTIS förstår om du svävar på moln nu
.
/Helen