veterinär i göteborg??
min exot låter enormt mycket när han andas! låter väldigt läskigt och framförallt jobbigt för honom!! vet att detta kan vara fallet med perserkatter men känner ändå att jag vill kolla upp det…
är det nån som känner till en bra veterinär som kan mycket om katter här i göteborg eller mölndalsområdet??

Som jag skrev i ett annat inlägg så rekomenderar jag verkligen västra djursjukhuset som ligger i närheten av mediemarkt i närheten av Mölndal. Gå in på deras sida på nätet och läs om dem om du vill. Tror inte jag kan länka i forumet eller?
vet att detta kan vara fallet med perserkatter men känner ändå att jag vill kolla upp det…
# 0 nej nej detta är inte fallet med perser. Låter han dålig så åk till veterinären…
Lycka till Håller tummarna
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#0 Tråkigt han låter. Men som marita säger är ju detta inget som är vanligt, många tror:men ja det är ju en perser så de låter ju så. fast det är fåtal som låter, och de som låter bör man kolla upp så som du gör nu Har haft en kille genom åren som föddes hos mig, han föddes med liten näsa, så han fick stanna i familjen tills han va runt året, då opererade vi hans näsa, idag mår han toppenbra. Va en enkelt ingrepp, inga besvär alls av det under läkningen som tog 14 dagar. Det kan vara annat som sitter också i din katts näsa som behöve spolas ur. Kan säga att det behöver inte vara perser för de låter, vi har en huskatt som låtit likadant, med lång o rejäl nos :)
Bra du kollar din katt så inget sitter i vägen
/ Carina

På Smådjursakuten finns Katarina Bewing. En helt suverän veterinär till katt. Deras hemsida är www.smadjursakuten.se
/Ingela