vitfläcks exoticunge..hane sökes
tänkte börja leta lite redan nu.
kanske kan bli svårt att hitta det jag söker
om jag bara kan lämna "en beställning"..så vill jag ha en vitfläck (såklart) helst inte nån tabbymarkering av nåt slag..helst inte silver.
men annars så kan färgen vara svart,blå,röd eller creme. jag har ju mestadels paddor här hemma
o han måste vara kattunge. O ingen import om jag inte kan ta in den innan 3 månader.
inga dåliga krav va hehehehe
men som jag sa detta är om jag kan lämna en beställning
hjärtat brukar ju komma ivägen
ser ni nån som vet ni var jag finns…har ni nån kompis eller får nån själv
..ja nu vet ni i alla fall att jag letar aktivt

Men det har ju funits en del godingar här, ska väl inte va så svårt för dig finna. Men du har säkert mkt höga krav :))
Ja jag letar ju också hane, men ingen exotic, och färgen vet jag inte, han ska bara fastna hos mig liksom
Igår såg jag super röda tuttisar på min pia, hon är parad med min koby, han som har din till pappa, ska bli så spännande se resultatet här. Systern maräng är parad med honom också.
/ Carina
Du vet Annki man har rätt att vara lite kräsen när man skall ha något fint.
Han dyker nog upp snart skall du se å ibland är det ju som du säger…jag har dessa krav å vipps så hjärtat asg.. skit i det titta där är han ju din drömprins..hehehehe
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hej Annkis!
Tror att dina önskemål blir svåra, de flesta exoter är ju tabbymönstrade eller silver. Och väldigt få vitfläck åtminstone bra vitfläckighet. Om det dessutom finns önskemål om en snygg katt blir det jätteknepigt tror jag. Är väl bara du som fått vitfläcksexoter här med mycket vitt. Och en till som kan få Har inte sett några annonser heller. Cp exoter är också en sådan där knepig grej som choklader med mycket vitt. tabby ock silver finns i det mesta är min upplevelse.
Men lycka till det ska bli kul att se vad du får för svar.

Harlibries har ju jättefina pojkar til salu ju;)

#4 Har Tina exotic-kattungar oxå?
Annki….Du har ju så bra vitfläckighet på dina honor så hanen behöver väl inte vara höggradigt vit? eller?
Lycka till i ditt letande,ska hålla ögonen öppna 
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#1,,jo jag kommer att vara kräsen..
#3..jag känner faktiskt likadant, är jag rädd
#4 hade Harlibries haft exo så hade jag SKRIKIT efter de ungarna
#5 nä det går alldeles utmärkt med en 03..jag var inne på din hemsida..men jag tror att jag har en gammal länk till dig
Kollade här inne oxå o där finns ingen länk till dig

Hmmm, Christina (Balasore's) här på forumet får ju med jämna mellanrum fram kanonfina exo-vitfläckskullar, och inte sällan utan ränder eller silver. Skulle kunna vara något?
Hon har en jättefin svartvit tjej till salu just nu, ser jag t.ex. Dock fel kön då :)
Hej Annkis Har du kollat hos BeJoTazz? Dom har en annons på blocket: http://www.blocket.se/vi/16567296.htm?ca=9_s och det är en blåvit exotgosse.

Englagirl har en jättevacker blå/vit grabb 
Hej … jag kan inte mycket om vitfläckar just och detta är ju inte speciellt höggradigt vitt men jag tycker dom hon har fått hittills är fina iaf .. hon har inget just nu men om du inte skall ha en imorgon är detta ett litet tips från mig :)

# 8
Du tipsade just om samma uppfödare som jag tänkt tipsa om.
Stolt ägare till tre La permer
Tack för att ni tipsat om min lille söte Ozzy, han är en blåvit exotic men något låggradig men som andra skriver så har du ju så fin vitfläckighet på dina honor ;-)
Han är iaf väldigt söt i uttrycket och är blåvit till färgen.
tack alla
jag ska titta på dem….NOOOOGA HEHE
Finesse..du får gärna skicka fler kort på honom till mig
o englagirl oxå..du hade väl nån

Har faktiskt aldrig tänkt på att det är så ont om just exoter i vitfläck :)
Helt klart behövs de ju mer av detta då, för de är ju bra läckra med alla sina fläckar som syns tydligt
/ Carina

# 9
Tack BumbleBee :-)
Jaaaa han är vacker Mulle,men som sagt….han har för liiiite vitt :-)
Men han är söt i alla fall.
#10 länken du skickade ut till Evy,Bjonnasen Perser&Exotic gick inte att komma ut på.
Skickar med den här. Jag har ju en jättefin hane från henne :-)
#13 kan jag väl göra *blink,blink* Måste bara få min dator att fatta att jag kopplar in en kamera *asg*så kommer det bilder sen.
Stamtavlan kan du ju gå in på min hemsida och läsa om.
Mamman är ju Categoris ShakeitlikeIlikeit och pappa är USA importen Pensfordhill White Magic.
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Bra att det kom fram fler även om de är få.
Din lilla är mumsilimumsig han Lena Lilla mulle.
Bra tråd Annkis sånt behöver vi få veta mera av.
Jag har mailat dig nu så får vi se om det kommit till rätt adress;-)
tack jag har fått de
han verkar ha samma goa kraftiga tassar som Lezzie…finaste tassar jag har sett
men du har inte svarat på mina frågor som jag pm dig:)
jag ska kolla mycket mer senare ikväll…nu plockar jag bort alla kattgrejor från övervåningen
alla katter är numera sams..o inga delningar behövs hehe
jag hittar så dåligt på den här sidan, så jag vet inte vart mina pm syns? kan du maila till mej istället? *fniss* och ja han är liten kubik precis som Lezzie;-)
Annkis!
Hoppas du hittar din vite prins

// Christina