GODMORGON från ett soligt Ramnäs
Hej och godmorgon från ett strålande Ramnäs, inte ett moln på himlen är det. Det bådar gott för dagen som jag tänkt tillbringa ute med att plantera alla växter som jag la ner en större förmögenhet på igår. Men jag älskar ju detta så då måste jag ju prioritera den biten och låta plånboken stå öppen lite extra 
PÄRLAN är på dag 63 idag och jag såg nyss att slemproppen gått, så nu är det då bara för bebisarna att komma, ååh vad jag längtar. Hjälp mig hålla tummarna för att det blir åtminstone en fin svartsmoke flicka. ……………. OJ vänta det knackar på dörren…………………………….
1 timme senare……………………..det var sotaren..det hade jag rent glömt. Men men nu är det gjort och det är bara att elda ett år till :-)
Pärlan var det jag pratade om. Hon ska kastreras efter denna kullen, jag tycker hon är så pass gammal nu att hon ska få gå i pension. Dessutom har hon ju haft problem med livmoderinflammationer ett antal gånger och jag vill inte äventyra något sådant så jag kanske förlorar henne, det är det inte värt.
MEN…nu ska jag mocka lådor , titta till Pärlan och sedan är det trädgården som gäller……
Ha en superskön dag allihop
Hälsar Lotta P
God morgon själv Lotta !! Åhhh vad spännande ..vem vet din dag kanske blir full satt av en trevlig förlossning….spännande spännande…bara vitfläckar?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#! Tack tack, men denna gången blir det inga vitfläckar alls
Pärlan är svart och pappakatt är svartsmoke:-)
Hälsar Lotta P

Godmorgon allesammans!
Här i Skåne är det strålande sol och riktigt varmt redan, så det blir en fin sommardag här.
Vovven och jag har gått vår vanliga långrunda och nu äter vi vår frukost och myser.
#2 LYCKA TILL med de kommande bäbisarna! Vilken lycka att ha framför sig!!
#2 åhhh spännande..spännande..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Spännande spännande, jisses vad här föds bebbar i gruppen just nu =)
Pussa pärlan på nosen och önska lycka till med förlossningen från Cyberkatterna!