Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 873 ggr
Naquita
0

Brummas "Julius" 5dagar

Nu är Brummas Julius 5 dagar gammal. Han är som en liten julegris, gått upp från 69 till 126 gram. Brumma har förstått sin mammaroll och både diar och tvättar honom nu, inga problem alls. så sköönt!

Just nu tror jag på cremesilvertigré eller spotted, får se om han får mer ränder eller inte;) Tror ni fortfarande på perser?

Är han inte sööööt mitt lilla mirakel?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=758a556c-7e78-40fd-9e0b-17756e2c0769&Filename=Julius5dygn 019..JPG)

Han kan ligga i de mest knasiga stilar, och han drömmer med hela kroppen..*s*

Som sagt, en liten julegris;)

mammas mat e MUMS!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=48785eca-2337-4841-a3a1-a88563ae465b&Filename=Julius5dygn 007.jpg)

Bullan
0

Nhaaaa….så söt liten killeKyss Han ökar ju bra i viktSkrattande Blir nog en stooor kille det dära!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Niffi
0

Så söt liten en kille.

krasivis
0

Åååhh, han är jättesöt den lille Julius. Så stor han har blivit!!

Tessan73
0

Vilken sötnos.

//Tessan

Tidlosa
0

Han är sötare än sockervadd! Undrar om det inte är olagligt att vara så där snuttisger *tar fram SveaRikesLag*

manbukten
0

Jättesötliten gris du har, de ljusa skiftningarna är vanligt på creme därimot har han gråa inslag som inte stämmer. Men det är jättesvårt på kort. Titta på nackens virvlar borde bli en Perser. Lycka till med den lilla som ser ut att få stora fina näsborrar och bli en stor kille.

Amorstroll
0

OJOJO!

VILKEN SÖTNOS!! Spännande färg och det skall verkligen bli roligt att få se honom växa ännu mer.

tycker Lisa L S*Amors Troll

Lovelines
0

Åhhhh….så söt!

Man kan sitta o titta på dem så länge när de ligger o drömmer!

Stort lycka till med den lilla grabben!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Sidentassen
0

Ååååååh vad han har vuxit , och så söt han är den lille "grisen" :-) Det där med hårlag är inte mitt bord och jag vill inte heller uttala mig om färgen när han är så liten. Men det vill ju visa sig med tiden……..

Massor av lycka till med honom

önskar Lotta P

Summerwinds
0

Härligt att läsa att han ökar så bra i vikt! Han kommer att bli en liten tjockis Flört.

Jag håller fast vid min färggissning i förra tråden…än så länge iallafall. Tycker inte han ser agouti ut, eftersom han inte har några tecken i ansiktet.

Många lyckönskningar!

Dockan
0

SkrattandeHan är verkligen jättesöt Emma,va kul  min Farfar hette Julius.Ha det gott med honom.Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Mkt söt kille!

Ser så go ut man kan göra

färgen för mig är svår se då man inte ser live, pälsen ser ut vara exo, men så har han virvlarna, men det behöver inte bteyda han inte är exo, tror mest på han blir korthårig av vad jag ser på pälsen

/ Carina

Marita-L
0

Jätte söta liten "julegris"Kyss Min färg gissning är creme med silver…sedan trr jag att han är en exotic Oskyldig

Söt !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

RaktajinosCattis
0

Jättesöt! :) Han ser ut som dom exo jag har fått här hemma .. inte många att jämföra me men det känns EXO :)

u-marklund
0

Nuttinutt, han har verkligen lagt på sig, vilken liten söt pussgurka.

Lovebuffen
0

Åh vilken liten ljuvlig bäbis - helt underbar!!!

Om det är exo eller perser…..på kroppen ser han ut som en exo, men i nacken definitivt en perser…..så hm, jättesvårt att säga. Underbart söt är han iaf!

Chiarettos
0

Ohhh så söt man kan vara, en riktig liten godis
Lycka till med honom

/Bodil

Naquita
0

Hihih nu är det olika läger, hälften tror perser hälften exotic. Virvlarna i nacken försvinner mer och mer, nu är han helt slät. Kanske blir en liten exopojke iaf:)

Han e så underbart SÖT, 136 gram imorse..*ler* fortsätter det såhär kommer han rulla fram snart;)

Annkis54
0

Åh så söt han är Naquita…jag tycker oxå att han ser ut som exo på kroppen o per i huvet hehehehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Naquita
0

Hehe han kanske blir ngt mittemellan..*fniss*

simzonites
0

Grattis till den lille gullungen!

/Lotta

/Lotta

Cybercat
0

Ack, vad bedårande. Jag smälter =)

englagirl
0

Jättesöt liten kille.

Vänta en vecka till så ser/känner du säkert hårlag.

Kram o fortsatt lycka till med din lilla persiska exotboll :-)

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~