Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 901 ggr
BeautyAngel
0

Bebisar hos mig

Hallå:) igår kväll kl 21.01 precis när jag slagit på tvn för att kolla schlagern så började Zilvras värkar att komma. Så vad jag tycker om låtarna har jag ingen aning om *ler* Men jag fick ju något MYCKET bättre. Det blev 3 stycken små tussar. " Blåsköldpadd-vita (en öåggradig vitfläck och en på gränsen till harlekin) och så blev det en svartsmoke-vit gosse. Alla är välskapta & vackra, och hade födelsevikt på över 100 gram. Så det var lite tufft för mammakatt att föda dem. Men hon var jätteduktig. Nu vill hon att jag ska sitta med vid bolådan hela tiden & hålla tass & beundra underverken, och det gör jag ju så gärna Glad Bilder kommer när de fått växa på sig lite /Linda

monica75
0

Stort grattis till er. Väntar med spänning på bilder senare.

/Monica

manbukten
0

Grattis låte mumsiga färger och vikter

BeautyAngel
0

Tackar Skrattande Blåsköldpadd med vitt är min absoluta favoritfärg så jag är mycket nöjd Kyss

SussiF
0

Grattis, grattis :-)

Ser fram emot att få se småttingarna på fina bilder

Kittentotts
0

Grattis till småttingarna, du fick verkligen en härlig kväll

/ Carina

Sidentassen
0

GRATTIS GRATTIS till tillökningen. Ser fram emot bilder på de små underverken.

Hälsar Lotta P

Cybercat
0

Oh vad roligt, STORT grattis och väntar med spänning på bilderna. Blåcremevitt är min ABSOLUTA favorit också :)

BumbleBee
0

Grattis till bebisarna, ser fram emot att se kort på paddorna Kyssja på grabben också Skrattande

// Lillevi

OhFours
0

GRATTIS Skrattande väntar på foton av småttingarna. Vilka LÄCKRA färger fick bebisarna har.

/Helen

kalltorpets
0

Hej Linda!

Grattis till bebbisarna ! Syns på tisdag : )

Lena

Tessan73
0

Supergrattis till dina 3 små underverk. Ska bli jättekul att se bilder senare. Ohh jag som är sååå svag för blåsköldpaddor *mums'

//Tessan

Chiarettos
0

Ett STORT grattis till dom små, ska på spännande att få se dom.

Lycka till//Bodil

Summerwinds
0

Grattis till bebisarna!!! Lycka till med dem! /Eva

englagirl
0

Grattis Vännen.

Mycket trevligare med bebisfödsel än melodifestivalen :-)

Ohhhhh, HUR ska vi kunna vänta tills dom växt på sig? :-)

Kan vi inte få se liiiiite,bara pyttelite? :-) Lite ryggar eller så *blink,blink*

Kram och fortsatt lycka till med trillingarna.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Niffi
0

Grattis till bebbarSkrattande

BeautyAngel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

okej dåFlört Gör väl ett undantag och visar en rygg då *L* Vad tror ni är hon en harlekin eller blir hon 03:a när pälsen kommer??

/Linda

Marita-L
0

Jätte grattis !!! Åhh vilken härlig färg blandning.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cybercat
0

Jag skulle 03a henne när hopn är perser - även om hon skulle vara 02 som exot, tveklöst. När pälsen kommit fram kommer hon att vara en grymt flashig 03a, jättefint!!

[Guardians]
0

Grattis till kullen

Cajza
0

Grattis till bebisarna och lycka till med dem. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Sidentassen
0

#16 Detta kommer att bli en absolut PERFEKT 03:a när hon växer upp. Jättekul att se en sån färgfördelning, det är inte ofta man ser det nuförtiden…. Men de andra två då ?? Vill se………

Hälsar Lotta P

krasivis
0

STORT GRATTIS till bebbarna och lycka till med dem!!!

Halle
0

Grattis Linda till kattungarna!
Vilken snygg rygg Glad så läcker färgfördelning!

/Marita

Lovebuffen
0

JÄTTEGRATTIS till bäbisarna!

Vilken otroligt läcker fördelning på färgerna på din kattunge! Superfin!

BeautyAngel
0

Tac k alla för gratulationer till kullen Skrattande Så underbart att ha smått igen, nu längtar jag tills det blir mera "katt" av dem så att säga*L*

/Linda

Bullan
0

Grattis till kullen och lycka till med demSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

grattis..kortet är för mig oxå en klar 03:a
supersnygg 03:a dessutom

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Lovelines
0

Halloj vännen!

Glömde nog att grattta dej i allt ståhej när vi pratades vid när förlossningen var!

GRATTIS!!!

Jag har ju fått förmånen att se de små!Skrattande

Hörs senare!

Kram Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

BeautyAngel
0

Nej men gumman är DU med här. Va kul Skrattande Visste jag inte, så du har hemlisar för mig;) Du får ju nosa på dem om ett par veckor :) Håller på & förbereder lasagnen som jag & Lena ska mumsa på i morgon.. Hörs som vanligt ikväll

Kram

BeautyAngel
0

Tack Anki & Bullan . Ja jag tror också på en 03a. Hoppas hon utvecklas bra, för jag har önskat mig en blåpadda att behålla.

Kram Linda

Annkis54
0

#30..Linda..en sötnos med den fläckfördelningen på ryggen hade jag inte heller sålt:):)

mitt eget högst personliga tyckande o tänkande..är att jag tycker att det är svårare att få fram snygga 03:or..o så tycker jag att det är snyggare med 03:or..blir lite mer färg då
nä du..den är en keeper

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se