Snabbrapport från Piteå
Jag har precis pratat med en superglad Pilla (S*Pillas perser) som ställer ut sin lilla S*Sidentassen Keep the Cash PER g 02 (Byskes syster alltså) Hon går för Michael Edman och har blivit NOM som ungdjur där. Jippiee säjer även jag som uppfödare till den lilla skatt,
Hej då Lotta P

Heja-Heja!!!!
Håller tummarna benhårt här att det håller hela vägen :-)
Kram
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Va roligt! Grattis!
/ Carina
Tack ska ni ha både Lena och Carina. Jag har pratat med Pilla alldeles nyss och tyvärr så föll hon på målsnöret, 2-1 i röster till en cp. Men det är inget att hänga läpp för och det gör inte Pilla heller. Det är inte alla som kommer så långt som till att bli NOM. Och jag är ju självfallet stolt för detta.67
Hälsar Lotta P

Stort grattis till jättefint resultat.
//Tessan

Grattis till NOM både till dig som uppfödare och Pilla som ägare av denna juvel.
Att ha en Panelkatt är väl inte illa :-)
Kram och fortsatt lycka till på kommande utställningar.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

GRATTIS till söndagens NOM Pilla!
Här kommer hela resultatlistan för de som är intresserade!
http://www.solkattenskelleftea.se/Resultatlista_prel_so.pdf
Kram Lisa L S*Amors Troll
1000 TACK för gratulationerna till er alla.
#5 Det var det jag menade med Men det är inget att hänga läpp för och det gör inte Pilla heller. Det är inte alla som kommer så långt som till att bli NOM. Och jag är ju självfallet stolt för detta
Jag är jättestolt att vara uppfödare till den vackra lilla damen ska du veta. Jag har ju en minst lika fin syster härhemma, men eftersom jag inte ställer ut så vet ju knappt någon om att hon existerar heller………
#6 Jag ska hälsa till Pilla att du gratulerar henne Lisa, hon är ju inte här och läser.
Hälsar Lotta P
Jätte grattis !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
STORT GRATTIS i efterskott!
1000 TACK även till Marita L och krasivis, det värmer:-)
Hälsar Lotta