Godmorgon världen!
Måndag igen då och jag är uppkliven och sitter på jobbet redan. Slutar däremot tidigt och ska väl hem och göra lite nytta tänkte jag. Gradantalet är ännu bara 11,9 men jag hoppas på en fin dag.
Ha en underbar dag alla därute!
/Helen
Godmorgon godmorgon Helen
Ytterligare en morgonpigg ifocusbesökare, så kul:-) Jag tycker 12 grader vid den tiden är riktigt bra, med tanke på hur kallt det varit senaste tiden. Jag har fått täcka min nyplanterade växter varje natt för att det varit frost här.
Här har inte solen gått upp riktigt ännu, ja det är ju förståss ljust men jag ser inte dess strålaar. Det är rätt mycket moln så jag tror inte vi får lika fint som igår här i Ramnäs iallafall, men då kanske man kan fixa lite inomhus istället.
Jag ska iväg och ta en massa prover också nu på förmiddagen. Vid senaste läkarbesöket upptäcktes att jag har alldeles för låg produktion av sköldkörtelhormonet och det måste utredas bättre.
Katterna dom sover ännu, ja förutom det lilla "monstret" Coccos, men hon är ju ingen katt…..ha ha….jag vet inte riktigt vad hon är…. jag bifogar en bild, även om det nu inte är en perser….
Perser blir det nog några fler här om ett par tre fyra dagar…..Pärlan r på dag 61 idag och pappa till småttingarna är ju Lena Fritz underbara Stephen.
Ååh vad jag ser fram emot dessa bebisar. Det är ju Pärlans sista kull och det ligger en beställning på två finfina svartsmokeflickor, en till mig och en till Lena
……………..så nu är det spännande om min önskan går i uppfyllelse:-)
Ha en skön och intressant dag aillihop nu önskar
Lotta P och plattisarna+ monstret

Godmorgon fr Kungsbacka med runt 10 grader i skuggan o kallaste sidan, blir nog en mkt solig dag med värme, igår va det otroligt, grannarna satt ute t 23 tiden och tjatade runtomkring
Här har jag skickat iväg gubben med mackorna t dagen o jobbet, 3 veckor till jobbar han, sen så går han i pension. Är väl dags då han har alla skador man kan ha efter 38 år i Billackeringen. Får se hur vi klarar vara ihop hemma dagarna igenom sen. Jag har ju min hobby med måla, så mkt tid går t detta, just nu är det mkt beställningar, den tiden på året då folk vill ha krukor,stenar mm t sina trädgårdar.
Idag står det bad,bad,bad på schemat, trimning av en katt på mage o ben finns också.
Ha en bra dag allihop!
/ Carina
Godmorgon alla!
Här i Kvicksund är det lätt molnighet och 12 grader varmt. Nu ska det bli skönt att vara hemma efter att vi varit på utställning i helgen.
Här finns massor att pyssla med eftersom vi till helgen, ja redan på fredag ska flyga till Lettland närvara vid vår tolks bröllop på lördagen. Och helgen därpå tar sonen studenten och kattbebisar väntas. Så det är mycket att stå i. Men kul förstås.
God morgon här i från jag hoppas soliga Viskafors!
I dag så skall jag våga sätta saxen i mitt tyg å se vad det kan bli av det här… Sedan skall jag köra mina barn till Cubus för ett köp av klänning ..
annars lugnt.
Ha det gott
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
god middag från ett SOLIGT Trollhättan
när jag öppnade altandörren på vid gavel så slog värmen emot mig. Känns som den varmaste dagen hittills.
blir lite handlande idag. O så lukta på Flisans nyfödda trillingar
d02, d03, e02
ha en himla skön dag alla

God förmiddag!
Här i Skåne är det mulet och rätt svalt. Ska städa idag så det passar bra, hehe.