Vår nya katt!!!
Får jag lov att presentera vårt nytillskott Rolle! (Zsa Zsa´s Rolex Zap).
Vi har nu äntligen en colourpoint i vårt kattgäng, mycket efterlängtat. Inte vilken katt som helst heller, utan världens gos-mys-charm katt!!
Han har nu bott hos oss en vecka och mottogs med viss skepsism, men är nu en älskad lekkompis till våra andra katter och ännu en älskad familjemedlem.
Vad som har hänt med vår Krumben är en tragisk historia som beskrivs kort på vår hemsida om någon är intresserad av att läsa (under "Till minne av"). Jag har inte haft ork att skriva här och berätta om det, det har varit en jobbig tid, men till sist ett nödvändigt beslutstagande.
Rolle är köpt till avel och vi kommer förhoppningsvis få colourpointbebisar här så småningom.
Skriv jättegärna ett inlägg i gästboken förresten :)
Här kommer han, sötisen :)

Men guuuuu vilken sötnos. grattis till det tillskottet.
Tack snälla :)

Nejjjjj men för en sötnos da….!!!

Så söt!
Och jag har läst på er hemsida, vill Beklaga er sorg av Krumpen.
Hoppas nu denna lilla pojken ger er mkt glädje i allt det tråkiga
/ Carina
Grattis till nykomlingen och lycka till med aveln framöver !
grattis till sötisen
jag har oxå läst på hemsidan o beklagar det som hänt

Nämen gud vilken söting,,,all lycka med honom, han kommer nog ge massor av undebara bebisar framöver.
//Tessan

Han blir ju bara sötare och sötare!!
Kram,
Jenny

jättesöt!!!Beklagar även jag det som hänt Krumben;( Tröstkramar och grattiskramar från oss!!!!
GRATTIS GRATTIS till ert nya vackra tillskott i familjen. Han ser otroligt fin ut och ni kommer säkert få massor av glädje både med och av honom.
Jag beklagar det som hände med er andra gokisse, det finns så mycket konstiga sjukdomar på våra katter och ibland drabbas dom tyvärr, men han har det bra nu och förhoppningsvis ni också nu när ni får lägga er energi på etta nya charmtroll.
Hälsar Lotta P
Grattis till en riktig sötnos
//Bodil
Jätte grattis till lill killen..
sorgligt att läsa om Krumben…
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Beklagar det som hände med Krumben
!
Grattis till den nya killen!!…och när jag var inne på din hemsida såg jag ju också vad snygg Cassiopeja har blivit. En flicka helt i min smak
!
/Eva
Tack allihopa!!
#14, ja visst blir hon fin, hon börjar få en riktigt tjock päls nu också, kul :)

Jättetråkigt det som hände med Krumben, beklagar verkligen sorgen!
Och GRATTIS till supersöta nytillskottet!

GRATTIS till den nya lilla sötnosen.

GRATTIS till en UNDERBAR liten kille. Önskar dig all lycka till med honom.
/Helen

Lycka till med lilla charmkillen! Han har verklligen hamnat hos en toppenfamilj
. Hoppas att ni kommer att trivas med varandra och att ni får mycket glädje av honom + fina avkommor och utställningsresultat.
Hans syster Zsa Zsa's Rozanna Zap utställningsdebuterade i helgen och blev BIS ungdjur bägge dagarna, vi är så stolta och glada.
Kram
Gunilla & Palle
Hej hopp, tack för alla fina ord om vår kille.
Tack även #19 för förtroendet!! Vi är så nöjda med honom, men det vet du redan :) Kul att träffas idag och grattis till ytterligare BIS!!! Ni har så fina katter!!
Kram/Trini (Cathrine)

GRATTIS till en sötnosegosse!!!
STORT GRATTIS till er nyal lilla kille! Hoppas nu att han växer upp och blir stor och stilig!
Tråkigt att höra om Krumben, beklagar sorgen!
Lycka till med fortsatt avelsarbete önskar
Elisabet