kattfixardag
Hejsan! Fast det är så fint väder har jag hunnit med en massa grejer, har nätat in balkongen så nu kan äntligen katterna vara ute utan att man ska vara orolig. Har dessutom köpt en ny vattenautomat som min lillkille är helt fascinerad av. Han har suttit hur länge som helst o bara stirrat på den. Precis som att "jag går inte härifrån för då kan någon ta den av mig".
Nu är det inte så många timmar kvar tills det smäller,, alltså Mello. Dags att börja ladda upp för nu känner jag mig nyttig o nöjd med allt som jag gjort idag. Tack Tessan som hjälpt mig med nätet, du får vin senare.
Skickar en bild på Jippsee som inte kan släppa automaten.
/Monica

Så fin han är din pojke
Är det den vattenautomaten de kallar mini något?
Sett den tror jag på internet
Ja detta med vattenautomater är fascinerande även här, och de älskar dricka ur rinnande stråle
/ Carina
Härliga situationsbilder:-)
Vad är det för vattenautomat? De jag testat har varit s besvärliga att jag gett bort dom efter ett tag, men kanske detta är något att pröva. Jag är ju sån att jag bara måste testa det som är nytt
Hälsar Lotta

Va den jag tänkte på, sett den på tradera. Den tar 2 liter vatten, men verkar vara bra då de inte kan bada i den som på många andra.
Själv har jag ju jumbo som rymmer 8,6 liter, lite lättare bada i 
för de som gillar detta förstås.Men vi har haft den t hundarna,nu har vi ju bara mini hunden kajsa, men har haft schäfer innan och då har katterna också andvänt den, mkt bra då den rymmer mkt och man åker iväg, så renar den mkt bra.
Men har funderat på denna lilla också som du har, ser mysig ut för de mindre i huset
/ Carina

Jag har oxå införskaffat en ny vattenatomat, den rymmer hela 10,5 liter o är ju till för hundar, men den funkar hur bra som helst till mina katter. Det är ett vattenfall fram på den som dom kan dricka på, sen ställer dom benen uppe på den grå plattan o dricker ur hålet. Det som är så bra med just den här är att den grå runda plattan upptill håller håret under hakan borta från vattnet så dom blir inte blöta,,,vilket är kanon. Det är ungefär samma modell som den Monica köpt fast den här är större och har vattenfall, samma tillverkare är det.
Katterna älskar den här. Genom att den rymmer så mycket så behöver man inte fylla på ofta heller. 10,5 liter låter ju mycket, men jag gillade själa konstruktionen så bra, så den var värd varje krona.
Skickar med en bild på den.