Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 712 ggr
Marita-L
0

Hortensia & Hedera 8 v.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu var dom små 8 veckor i morgon..jisses vad tiden rusar i väg.

Har försökt att fota dom små men som ni kanske minns så är det inte världens lättaste..vilka tokar…

Men här är ett foto som verkligen talar om hur Hedera är..galen..hihihi

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f92f703d-7654-4f0e-a4c1-7aa171a5ff8f&Filename=Hedera 051.jpg)

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Här är ett till på henne..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c0fe5ba6-6a25-4a88-bd5a-21dc4036b17a&Filename=Hedera 031.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

mera..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8d666ee2-d5a9-4ab5-b059-58376854f71c&Filename=Hedera 048.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

och ett sista..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=2a01d4f9-1186-4e91-b025-4489af7fd65b&Filename=Hedera 060.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Här kommer några på Hortensia..hon är mer…som tjuren färdinan…jag vill hellre sitta här å har det lugnt å skön å lukta på blommorna..hahahaha

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=efe09d5c-b07d-45e5-97b4-f7de7a917fbd&Filename=h 015.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

ett till…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ec3300f5-c609-48e1-9ad0-08cb44a6c09c&Filename=h 030.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

och ett sista..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=19119e93-8f34-4683-bfc0-3e87756a9715&Filename=h 040.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Här är en åskådare…min Fiona.."syster i kullen innan " som nu är i dag 28 så jag hoppas allt går vägen där..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0e200bcd-d188-41b8-8b08-18fbeee1ae10&Filename=h 068.jpg)

Crystal Pearl´s

deroba
0

Dom är vackra din tjejer Glad Hedera på 3:de kortet med galen blick är ju bara så pussvänlig Kyss

krasivis
0

Lika söta som vanligt är de dina små tussungar. Såå gulliga, särskilt Hedera har vunnit mitt hjärta!!

Bullan
0

Mmmm…skitfina bruttor!!!Kyss

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

Åh Marita..de är bara sååå söta

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

Dom e' så söööta och det är fullkoligt "normalt" beteende *asg* Jag har märkt flera gånger att exoterna är livligare än deras långhåriga syskon fast det är i samma kull. Ganska roligt att studera :-)

Lycka till med tjejerna och den blivande mamman!

Tessan73
0

ohhhh gud sååååå söta dom är *mums*.

All lycka med dom små

//Tessan

monica75
0

Hejsan!  Vilka små pärlor, inser att det inte finns någon hejd på mig när det gäller antalet katter. Skulle bara ha 2 men nu sitter jag här med 3 och ev en fjärde på gång. Hur ska detta sluta Skrattande  Hur ska det gå när man får första kullen ?? Vill väl behålla alla för dom är ju sååå söta.

//Monica

Sidentassen
0

LJUVLIGT; LJUVLIGT; LJUVLIGT !!!!!

Jag blir alldeles varm i hjärtetrakten när jag ser dina bebisar, tänk om det hade varit en massa vitt på dom också, DÅ hade dom varit absolut perfektaKyss

#14 Jaa du Monica, det gäller att tänka sig för så man inte sitter där med alldeles för många bara, det är så lätt så……. Lycka till iallafall när du ska ha din första kull:-) Ett råd bara, behåll en, men inte fler, men behåll en annars ångrar du dig tror jag.

Hälsningar Lotta P

Marita-L
0

Tack snälla…ja det stämmer man kan inte behålla allt men en kanske…hihihi Jag har ju behållt min Fiona hon är ju från samma kombination som dessa småttisar.

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

De är otroligt häftiga dessa två!!! Jättefina!!

Marita-L
0

Tack Pethra !

Crystal Pearl´s

Tidlosa
0

Sötisar!!!! Vilka fluffbollar, gillar fotona - tänk om jag någon gång kanske kanske kan lära mig bli hälften så bra *fnular*… Det innebär att jag först & främst måste skaffa kamera…

Väldans fina tjejer! Var rädder om dem! Kanske någon kommer med stora kattungeväskan *kikar sig om & undrar om fler vill följa med på turnè*

deroba
0

*19 Jag klär på mig o går ut nu *blink blink*

Tidlosa
0

Fint! Jag tar vägen förbi dig Cool Sedan får vi resonera om hur vi går till väga så hon inget märker *viskar*

[Guardians]
0

# 20 o # 21 När ni kommer dit så har jag redan varit där och hämtat Hedera Hemlis

Tidlosa
0

Asså, d e t har jag full förståelse för! Vi får ialla fall en fin utflykt! Skrattande

Marita-L
0

hahaha vad goa ni är..men kom gärna på lite kaffe å bullar !!Cool

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Alltså, det är helt otroligt vad vackra de är! Blir ju totalkär i dem!!!!

englagirl
0

Ohhhh vad dom växer och dom blir bara vackrare o vackrare :-)

SuperDuperGrattis till underbar kull…..och nog ska du väl behålla en av dom?

Kram o ha en Underbar kväll i soffan.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

tack..
nej nej Lena båda flyttar men jag har behållt min Fiona..=)) från kullen innan som nu väntar smått det är så spännande…

Crystal Pearl´s

BeautyAngel
0

Kyssvilka sötnosar du har där Marita

Mvh / Linda

Marita-L
0

Tack Linda.

Crystal Pearl´s