Godmorgon snabbis från Ramnäs
Godmorgon alla ifocusmänniskor. Här är det stressigt idag och det får mig till att gå på ännu mindre än halvfart…..Jag har tid hos frissan klockan 10 och har inte kommir ur nattskjortan ännu.
I dag ser det ut som om vi skulle kunna få lite sol, vilket behövs för igår em när jag hade hängt mina lakan på tvättlinan, kom världens regnskur och sedan regnade det lite då och då hela kvällen:-(
Natten har varit lite si och så för ALLA katter har sovit i min säng. Trots att HAsses säng är tom ska dom vara i min, på och under täcket. Visst det är mysigt, men när man har så ont i kroppen måste man kunna röra på sig och det går inte med alla dessa där.
Jo jag vet, jag kan stänga dörren till sovrummet så slipper jag klaga, men det är ju samtidigt så mysigt att ha dom där så…..ja ja, jag får stå ut.
Men hör ni, ha nu en härlig torsdag, jag måste rusa
KRAM Lotta P
Godda godda får man väl säga nu :-)
Jag ska snart iväg och hämta Saga på dagis, imorgon ska vi iväg till någon gård som ligger 7 mil från Skultuna. Det blir väl trevligt ! Hela dagisgruppen ska med (phu) Jag kommer troligtvis att vara totalslut vid hemkomsten…….
Här är det sol och fågelkvitter i vanlig ordning :-) Har hört göken i flera kvällar på rad nu ochsvalorna seglar omkring i luften. Liljekonvaljerna har snart blommat över och midsommarblomstret tar vid. Det känns mer som sommar än vår.
Ha en bra dag!
/Sussi
Fyller på med ett goeftermiddag, min dag har varit i shoppandets tecken, hoppas snart ni ska kunna se resultat från en av prylarna jag köpt, en systemkamera :-) , sen har jag handlat ett Nintendo Wii till dottern som önskat sej det i födelsedagspresent, sen en stoor plasma-TV, en 50", känns lite crazy med allt detta på samma dag men man får passa på när man är ledig en vardag.

God Middag fr kungsbacka
Suttit ute och trimmat lite på min grannes katt:) Hopplöst värre då den är full utav alla tovor, nu måste jag fråga er andra, vad för skär har ni på era trim maskiner för klippa perserpälsen? Måste ha hjälp innan jag inhandlar nytt skär
#0 Visst är det gott med alla kissarna, fast jag vet vad du menar med röra sig:) jag har ont varje morgon, men jag har inte hjärta att stänga ute dem
Sol har vi haft hela dagen, vi va en sväng och handlade lite häftiga t-shirt och byxor på freeport t pojken
/ Carina
#2 En systemkamera, ett Nintendo wii och en plasma TV…….hmm…………..har du vunnit på Lotto eller fått ärva kanske *LER*
…..jag shoppade också en BH - på rea, och en tröja - på rea
#3 Jag använder 10 mm skäret till mina katter osters alltså. Usch så jobbigt med toviga katter, tänk om dom kunde lära sig att det finns något som heter KAM !!!!!
Hälsar Lotta P
#4 Mer ett ihopsamlat inköparrace :-)