Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1259 ggr
Cybercat
0

Bolåda från Bolagret

Jag skrev i något tidigare inlägg om den lysande bo-bagen jag hittat på Bolagret för ett par dagar sedan och blev ombedd att visa bilder, så här kommer de (bilderna).

Det är alltså en bag med en hård platsställning inuti (ihopfällbart). Den kostar 399 kronor. Kattsängen i "Burberry-stil" som är inne i den köpte jag också på Bolagret, det är den stora modellen som kostar 199. Det fluffiga underlägget som går att öppna på kortändan med en dragkedja (så man kan stoppa in saker inuti underlägget - som mer padding eller en värmedyna) ingick i priset.

På framsidan är det en stor öppning med dragkedja som man kan välja hur mycket man öppnar. Öppningen går inte hela vägen ner till golvet så medan bebbarna är riktigt små kommer de inte att komma ut.

Ovanpå är det också en stor öppningsbar yta med dragkedja. Kan vara stängd för extra trygghet eller…

…öppen, kanske när bebbarna växt upp lite grann och man vill stänga öppningen på framsidan för att hålla småttingarna inne men ändå låta mammakatt hoppa ut och in som hon vill.

Från sidan ser den ut så här

Det tog inte många minuter innan katterna tog den i besittning (kanske lite tack vare att jag gnuggade in den med kattmyntedroppar för att ta bort ny-doften). Jag måste erkänna att jag är KANONNÖJD över det här köpet. Den är väl tänkt som transportväska men jag tycker den var helt lysande som bolåda :) Och för 399 spänn är det ju ett KAP!

Marita-L
0

Jätte snygg !!!  Väldigt modern…förstår att dom slog tag i den direktGlad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

WOW en sån vill jag oxå ha!!! Men vi har inte bolagret i Linköping… snyft!!!!

Marita-L
0

Jag har inte heller Bolagret men kan man inte beställa?? Om inte jag minns helt fel så kunde man köpa något liknande i Ullared och på ÖB ??!!?

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

englagirl
0

#3 det stämmer Marita.

Jag har 2 stycken i rött i olika storlekar som är köpt på ÖB för 99:- för den mindre och 159:- för den större om jag inte minns fel.

Jag har även dom där du visar Emma i beige och dom köpte jag på Djurmagasinet för 499:- så en hundring dyrare på djuraffären.

Dom röda jag köpte på ÖB ingår det oxå en sån där ullig värmedyna.

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

manbukten
0

Håller med om att de är super båda transportväska och bolåda. har också en likadan Dogman något dyrare hos zoobutiken. Ska i dagarna köpa en till med runt tak. de älskar att ligga både i och ovanpå. Jag gav 499:- och den andra från en annan firma 399:- De dyrare har nog fler fickor runt för bostar stamtavlor och dyligt vid transport. Kombi lösning.

Annkis54
0

så då verkar de finnas lite överallt då
så bra..för jag blev oxå väldigt intresserad

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cybercat
0

¤5 Ja, det här lådan hsr också fickor och så (för pälsvårsdsprylar och någon stamtavla, men fickorna är på sidan mot väggen, därför syns de ej.

Jag gillar också mycket att väskan är ett material som lätt kan desinficeras, och öppning kan mötas mot min valphage (som också kan täckass), så den kan också användas som temporärkarantän när sådann eventuellt kan behövs.

Och som bil bur, inte minst, där katterna kan vara med  och se mycket mer än i en vanlig transprt. Multifunktionell pryl, sådana gillar jag :)

Kittentotts
0

Jag har en likanande bur jag köpte på Plantagen för 2 årsen, den fanns sen på Ullared och nu finns den på ÖB, den har ingen lucka upptill, men är billigare, jag gav enbart 149:- för min den gången. Brukar ha min vid längre resor då både låda, vatten mm får plats i den. Praktiska burar

/ Carina

manbukten
0

#7 Ja kanon med kombisaker en sak vi glömde lätt i vikten för de som har ont i kroppen. Hade en stälbur tidigare som i sig själv vägde bly, men hellt öppen. Fördelen med den med platt tak är att den är stapelbar. Ska försöka bygga hjul till den så är hela bärbitan borta. Fick lätt in tre för resa igår.