Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 699 ggr
englagirl
0

VARNING! Håll koll på hunden

Kopierar detta från en annan lista då jag tyckte det var viktigt.

**Ville bara be hundägare i södra Dalarna, norra västmanland att vara extra försiktiga.
Flera små hundar har stulits från sina gårdar här i Avesta. Igår morse kom min granne ut och såg hur en man med huva stod vid staketet och försökte ta hennes hundar. Han hade en svart/mörk volvo kombi med bakluckan öppen redo att slänga in hundarna.

Så var lite extra försiktiga och håll gärna koll efter misstänkta bilar.**

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

manbukten
0

Bra Lena att du skickar varningen vidare. Vet inte vart du hittat den men här finns många som kan varna vidare.

Mona

Putt

UlricaAndersson
0

Skickar detta vidare runt här i Fagersta. USCH, vet att det skedde liknande stölder förra sommaren i trakterna, och riktigt fräcka sådana !

krasivis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jättebra varning som jag även såg på en annan lista. Jag har ju numera "bara" en liten hund. Passar på att visa en bild på henne. Det här är Chornie, Norfolkterrier som blir tre år i juni.

Millan1971
0

Oh fy….än så länge har ingen stulit hundar här i Ludvika men det står väl inte på…tack för varningen!!!!

Lovebuffen
0

TACK för varningen!!

Lovebuffen
0

TACK för varningen!!

blackangel
0

fy hoppas de ej försöker ta mina skulle gugge aldrig tillata haha

Kittentotts
0

Här i Kungsbacka trakten är det några som blivit stulna , en del annonser har det varit om dem. Tar aldrig med min till staden el affären

/ Carina

ElLobo
0

Tack för varningen!