Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 619 ggr
yadhayezibas
0

Lite nya bilder..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa lite nya bilder som jag tog på min  snygging Khalifa här hemma! Cool

Hoppas ni gillar honom fortfarande!!!
Ha en fin kväll!!
Själv ska jag iväg o träna nu! Beach 2008 here i come!! Skrattande

Cybercat
0

Han är SÅ vacker Pethra, en riktig drömkatt. Ju äldre han blir dessdå närmare kommer jag att övertyga mig själv om att trots allt kattnappa honom. Skratta inte, jag menar ALLVAR!

KyssKyss

Balasores
0

Supersnygg är han

// Christina Skrattande

BeautyAngel
0

Mums vilken kille :) Jättläcker, förstår att han fick stanna hemma Kyss

manbukten
0

Ååååå vilka underbara fötter på en vacker katt. han har vuxir till sig

Marita-L
0

Han är underbar..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

u-marklund
0

Han har alltid varit min favorit, pussgurkan.

yadhayezibas
0

Tusen tack allihopa!! Jag blir sååå stolt o han oxå!!! Ja hans tassar o ben är väldigt tjocka tänkte jag på idag när jag badade honom, han är rejält grov redan. Och korta är de oxå men det ser ni ju på bilderna. Skrattande
#1 Ja jag får nog sätta hänglås på katthagen tror jag Cool

En till bild….

BumbleBee
0

Vilken kille Kyss

// Lillevi

Amorstroll
0

Denhär killen gillar jag!! Otroligt snygg med en härlig benstomme dessutom kanonögonfärg med en läcker färgfördelning för övrigt!

Älskar fotona på dina fyrbenta i gröngräset både hemma på gräsmattan och ute i "Skärgården"!

Lycka till med honom!

önskar Lisa L S*Amor Troll

Tessan73
0

oj oj oj vilken jättesöt kille.

//Tessan

yadhayezibas
0

Tack Lillevi Glad
Tusen tack Lisa!!
Och så Tessan tack till dig oxå! Skrattande

Ja denna lilla kille har jag bara älskat sen han föddes.Han hade en look redan då som jag tyckte mkt om.

Ha en underbar dag alla!!

Sidentassen
0

Jaadu tjejen, den här katten har jag ju också älskat läääänge:-) Och jag ångrar så att jag inte tog chansen tidigare, och inte heller passade på när jag var hos dig. Men det går fler tåg…..*hihi* Jag hoppas verkligen att han för vidare anlaget med det vita på svansen,som hans mamma också har, vilket är så otroligt charmigt också.

Ja, jag behöver inte sitta och skriva en massa om honom, du vet vad jag tycker och som sagt, när jag är hos dig är han aldrig säker SkrattandeSkrattande

Men det är klart…..han kan ju få bli pappa till några små Sidentassar i framtiden, det vore ju inte alls fel…..;-)

Kram Lotta

SussiF
0

Han är så snygg så !

yadhayezibas
0

#12 Ja så fort han får upp ögonen för flickor då får vi se vad han kan föra vidare!! Glad Mmmmm jag vet vad du tycker om honom, du har ju sett honom IRL  oxå Glad  Och det är värt mkt!! Jag skulle ringt dig men gud så tiden rinner iväg när man jobbar… Jag har knappt tid att jobba..*hihi*

Tack SussiF Glad