Lilla vackra Ebba Grön!
Hej Hej på er!
Jag vill bara visa underbara lilla Ebba Grön från Four-X som flyttat hem till mig!Hon är världens sötaste lilla kisse.
När jag fick träffa henne så kände jag genast att hon var rätt kisse i mitt hem!
Hon går också mycket bra ihop med mina andra katter här hemma.De leker med henne och det känns som om hon alltid vart "en i kattgänget"
Och ett stort bonus är att hon faktiskt sover på nätterna…Det hadde jag inte räknat med att hon skulle göra!
Lägger med några bilder så ni får se hur söt hon är!!

Jättesöt liten Ebba Grön du har:-) Och vilken härlig stil hon har där helt utslagen på rygg, det ser verkligen underbart ut. Hoppas hon kommer att bli et fint tillskott till dina andra djur och att hon inte ger sig på de där mindre 4-fotingarna du har, då blir det inte kul.
Lycka till med tösen nu
Hälsar Lotta P

Hej Hej!
Nej det är så att jag får skydda lilla Ebba ifrån min ena rått hane.Hon vill ju gärna stoppa in sina tassar i burarna.Det gör inget hos honorna.De bryr sig inte, men min haneråtta hugger direkt, så jag får vara extra noga med att passa att hon inte kommer i närheten av någon bur här.Men hon har redan börjat tycka att mina lata råttor är alldeles för trista att titta på!

Oj så charmigt söt hon är!!
Vilket häftigt namn på en häftig katt, söt, söt
//Bodil

Grattis till en underbart söt katt,,all lycka med henne
//Tessan
jätte söt liten goding…en riktig go stil…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack snälla ni!Hon är helt underbar!

Jättesöt liten tjej 
// Lillevi

GRATTIS till en vacker katt,)

Tack allihopa!Hon är inte bara vacker utan har ett super temprament med!

Vilken liten söting! Jättesöt tös!

En liten GODING, henne får du visa fler foton på.
/Helen

en riktig godning du fått hem
// Christina

Tackar!
Jag lägger in nya foton på henne så småningom så ni får se henne igen!!!

Hejsan gumman
Och ingen är gladare än jag att hon fick komma till dig!! Jag hade då inte haft något emot att vara katt i ditt hus.. ..det är då inga som har det så bra som de..
Men dem där råttorna skulle jag väl kunna vara utan.. ..fast de var ju lite söta.. ..när de satt i buren vill säga..
Jag ser fram emot att flytta till Gotland och kunna umgås mera med dig och dina djur.. ..och Teone förstås.. ..min favvokille som jag ska spela bort i kortspel nästa gång jag kommer.
Jag skickar med en bild på Ebba Grön som togs innan hon flyttade till Gotland..
kram
lillan

Hon är sååå fin på den bilden…Jag har ju bara vanliga bilder i hem miljö att lägga ut.Hon ser verkligen fin ut på den bilden.Men det gör hon även i vanlga livet med.
Inte konstigt att Lilla Ebba är så go när hon kommer ifrån dig!
Allt funkar i alla fall super bra här med Ebba.Men hon är ännu mycket fashinerad av råttorna.Där får man som sagt hålla extra koll för hon vill ännu gärna in och peta på råttorna med tassarna.Hon kommer inte in i råtthonornas bur med tassarna för där är för smalt mellan gallren.Men hon vet mycket väl att hon får in tassarna hos råtthanen.Men hon förstår numera ganska så bra när man säger -Neeej…Då drar hon sig ifrån buren.Men jag låter inte henne vara själv runt den buren.
Annars så är hon alltid i samma rum som jag och sonen är.Hon gillar inte att bli utstängd om man går på toa eller så.Nej hon vill vara med överallt.Och det får hon!
Nu har alla de andra katterna engagerat sig i att leka med henne.Igår for alla fem som raketer fram och tillbaka genom korridoren och så ut på altanen.Där ute så ligger två katt tunnlar som hon älskar att leka i.Och sonens katt Urje hänger på och så ligger de och petar på varandra.Den ena i tunneln och den andra utanför…Det ser så roligt ut!