Jag hittade en bild....
Av vår "gammhagga" här hemma. Detta är vår älskade Trasan, hon som styr och ställer med både folk och fä i detta hus. Husse har hon totalt lindat kring morrhåret och de andra behöver hon bara lägga en tass på för att dom ska veta att nu får det vara nog.
Jag tror hon är älskad av alla och har alltid varit. Enda problemet är väl att hon har PKD så varje dag nu börjar vara så där, hmm undrar hur Trasan ska må idag då. Jag vågar inte ultra henne för att se hur det ser ut för då blir jag väl bara ännu mer orolig. Jag är iallafall tacksam för varje dag som går och jag får behålla henne i livet.
Till Hösten fyller vår älskling 10 år och det ska vi väl klara. Och hör ni visst är hon väl vacker??!! INte fullpälsad här för tidigare var hon nedrakad, men ändå……………….
Hälsar stolta matten Lotta

Oj oj oj så vacker hon är Lotta. Enormt härlig i färgerna. Och vilken underbar ålder hon kommit upp i, skönt att höra att vi får ha kvar våra vänner i så många år, trots att din älskling har PKD. Hoppas hon får vara med ett par år till, för hon ser så nöjd och välmående ut på bilden. Sen är hon ju smart, men det är klart hon är ju kvinna hi hi hi, och då ska man bestämma o linda husse runt fingrarna.
//Tessan
Även denna med kanonsöt såklart.LENA
Hälsningar LENA
Ja där är hon ju drottningen!!! En helt underbar katt som jag gillar mkt!!!
underbart söt !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Asså, vilken skönhet! Kattungar, ungkatter i all ära - men jag gillar pensionärerna mer o mer! *ler* Hon har även lindat mig runt sin lillklo!

Söt tjej, ser pigg ut också. Finns ju de flesta lever ju utan minsta tecken på må dåligt av sin pkd livet ut, så får vi väl hoppas även den lilla docka gör
/ Carina

WOW….verkligen LÄCKER, en dam som åldrars med behag. Hon ser verkligen inte ut att vara 10 år.
/Helen
Underbara varma skp.färger! Hoppas ni får behålla henne frisk i många år till.
Jag minns henne från utställningar "låångt" tillbaka när hon tävlade mot mina flickor. De är 10 resp. 11 år de också nu!

Trasan är en stilig madame, och som matrona i huset är det klart man skall kommendera respekt! Förstår din oro, lyckopussar på nosen till henne.

Vilken vacker fär på Trasan..Pälsen lyser i guld som liknar hennes ögon!Vad fin!!!
1000 TACK alla ni goa människor som skrivit så fint om min/vår gammhagga Trasan.
Jag kanske skulle berättat att hon heter S*Quantiques Woozy Wanda (hi hi , var tvungen kolla i stamtavlan, hade glömt det sista i namnet)
Hennes päls är inte helt utvuxen ännu eftersom hon varit rakad tidigare när antalet katter var så högt här. Men jag lovar att jag ska fotografera henne när hon är i fullt blås så ni får se.
Än en gång TACK
säjer Lotta & Trasan

Jättevacker är hon!

Vacker Padda !!!
// Christina

SKITSNYGG!!!!!
Och jag kan bara tänka mig hur hon kommer att se ut i fullt blås :-) Mums!!!
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~