Utlovad (2) fototerror - Nisse
Halloj, jag heter Nisse och är en grabb på 8 månader, lite drygt. Jag har inten aaaaaning om vad tjejer är ännu, men en sak vet jag…
All den där pälsen som mamma/syrran/polarn/leksaken (jag har lite svårt att bestämma mig) Loppan tappat, den verkar ha fastnat på mig - för jag har päls som släpar i marken. Hallå! Det är sommar! Jag är varm!!
Kan någon berätta för matte att en vit bakgrund bara INTE är smickrande för mig? Man ser ju liksom inte vart jag slutar och bakgrunden börjar. Och jag GILLAR att synas. Mycket! Ofta!

Mattes kommentarer:
- Förlåt att det blir så mkt bilder på samma katter, Loppan & Nisse - men jag är katt och fototokig och det FINNS bara 2 här hemma just nu. Nu skall jag inte terrorisera mer på ett tag dock :)
- Nisse heter egentligen Maryland's Heartbreaker och är världens goast pojk - som numera står att finna i tunneln för det mesta, när han väl upptäckt den blev det liksom inget slut på det roliga. Lättroad är han. Enormt söt, men lite dum :))
en riktig snygging..mums
Mycket vacker liten Nisse med enorm päls. Jättefin är han!

Han är jätteläcker som så många andra från den uppföningen Grattis till honom. tunnel var gullig och dina sitat också
Snälla rara Emma, du får fotografera precis så mycket du vill och bara skicka ut bilderna du, vill folket här inte titta, jamen då är et ju bara att låta bli:-)
Han är såååå snygg din gosse, och jag hoppas verkligen du kan få massor av glädje med och av honom….
KRAM Lotta
underbar !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Oj !! Vilket härligt pälsmonster :-))

Mycket vacker pojke du visar! Du får visa bilder så mkt du vill ! :))
/ Carina

Hejsan han är så snygg din Nisse,
jag kanske är partisk då jag också har ett pälsmonster som heter Maryland's Lorry, han har börjat att tappa sin babypäls nu vi året gammal.
Anna och Therese har så underbara katter
Lycka till med din Nisse.

Vad vacker han är!!

Nisse bockar och tackar för komplimangerna, och fortsätter sin quest att aldrig se nybadad ut i mer än en minut efter att jag stängt av trimfläkten.
Min lille gris :)