goda biten
Hej !
Både i dag å i går har jag gjort smörgås tårter här hemma i lugnans ro…fullt med kalas å konfirmation. Åh nu har man blivit en gammal tant också..=/ Gubben min tycker att jag borde ställas ut i Antik rundan..hihi
Så här blev tårtorna ..var se goda ta en bit vet ja..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vad har du för adress? *tar på jackan & fattar bilnycklarna* Kan behöva en bit när jag ändå ska nappa åt mig Oh Four`s Vera Wang…*S*
Alltså både vacker katt & så smarrig tårta!!! *funderar på om dagen kan bli bättre*

Hämta upp mig på vägen.Jag har skorna på.
Stolt ägare till tre La permer
Ojoj, så gott det ser ut!
# 1 Fiska upp mig också om ni har vägarna förbi Karlskrona. Jag har egna bestick och stora "kattnapparväskan" redo
.

Jag kan ta ledigt i eftermiddag och hänga på. MUMS!
(Och väldigt vackra bilder Marita:))
tar ni vägen förbi linköping? jag behöver lunch, och det skulle säkert räcka till matlåda :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
PS. jag kan ta med egen dricka :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Mums Marita:) Vad du frestas, den såg väldigt god ut :)

Jag tar med ett gott humör
Ungefär när kommer ni?
härlig tråd o härliga inlägg
Marita är sååå duktig på att baka..o så smakar det lika gott som det ser ut
hon har inte tid med oss just nu för hon fyller år idag

Mums och utan katt denna gång fniss För det var väl dina tottar som bakade bullar

Ett stort fyrfaldigt leve till Marita, hon leve… HURRA HURRA HURRA HURRA!!! Hoppas att du får en underbar dag! Grattis!

*ler stort* Jag får ta stora bilen! Å klart att alla som vill får plats! Där det finns go tårta & vackra katter, finns det plats *nickar*…. *sveper ut genom dörren* Vara klara på vägen!
GRATTIS på dig!

GRATTIS MARITA!!
Tack skall ni ha..nu finns det lite tid över innan nästa gäng kommer..pust…
Jag har smörgås tårtan men var är min Vera??? Jag fick ingen i present
Jag ville ha en Vera fast i sköldpadds tabby
OCH självklart Sussi kan jag sätta på ett frimärke å trycka ner den i brevlådan..hihi
Ja Manbukten det var mina det..hahahaha
Grattis!! 
Jag vill också ha en tårtbit på posten… 
Oj vad sugen jag blev på smörgåstårta nu!!! Och Grattis!!!

Grattis på födelsedagen och jättefina smörgåstårtor du har gjort

MEN Marita!
Du har en till talang! Du är superduktig fotograf och nu upptäcker jag att du är fenomenal på att laga smörgåstårta också!!!!!
Det börjar vattnas i munnen när man ser vad du åstadkommit!
Ha en KANONFÖDELSEDAG!
önskar Lisa L S*Amors Troll
Grattis på din stora TANTDAG
En siffra spelar ingen roll…du är ju bara 18 i själen:)
hahahahaha ni är ju bara för goa…nu snart kommer de sista gästerna…lite sena bara..
Sedan skall jag VILA..
GRATTIS Marita på födelsedagen!! Hoppas att du haft en underbar dag och fått massor av uppvaktning!!

Grattis Marita!
mumsig tårta som vanligt, man får nog ta bilen en dag t dig:)) tar ju inte så lång tid härifrån
Fast jag älskar bullar också
Kram på din dag Marita
/ Carina
Tack snälla ni.

Grattis i efterskott för jag hann inte med före klockan slog över midnatt :-((((
Hoppas att du hade en jättetrevlig födelsedag med massor av överraskningar.
Vaaaaaaaaaaaaaaa…….fick du INGEN Vera i present? Vad taskigt *asg*
Kram på dig
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Tack Lena..nä ingen Vera här…

Grattis i efterskott.
Där ser man nu missade jag smörgås tårta som är så gott bara för att jag inte var inne på datorn på eftermiddagen

Men jösses…har jag missat din födelsedag
STOOOORT GRATTIS i efterskott!

…men du vet ju att jag går på strikt diet, å så frestas du med sådat i datorrutan
….hmmmm. Tårtorna ser ju fenomenala ut!!!! Tror jag får anlita dej till tårtbak from.nu!
Hoppas att du fick en fin födelsedag!

Grattis i efterskott !! Du har nog en karriär framför dig som fotograf också. Egen företagare specialitet katter och mat. Själv åt jag bruna bönor och fläsk i Strömstad. Gott det också. Desserten fick följa med hem till Trollhättan och den är bara så gooooo. Efterrätten heter (N) Exporamas Rosali. MUMS.
Lena W
Betty Back`s Exotics

STORT GRATTIS i efterskott!!! 
Det går alltså jäääättebra att klämma ner lite smarrig smörgåstårta och skicka i ett stooort kuvert till mig, hehe!! MUMS vad god tårtan ser ut!!
Tack snälla ni…
Men LENA hon är ju jätte vacker ..stort grattis och bruna böner med fläsk är ju inte heller så dumt…smaskens..