Godingarna 4 veckor :)
Nu börjar dom bli för härliga; försöker mer än dom klarar med bus och lek, drattar omkull och provar igen ;o) Mat är jättegott, särskilt köttfärs.
Här är Vanessa som stannar hos mig:

Vanilla Ice som är till salu:

och så Vanity som är tingad:

För den som vill se mera finns ett album med bilder på kattungarna:
//P3
Lena, det är bara att gratulera, såå underbart vackra bebisar
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Hälsar Lotta P

Tack Lotta :)
//P3

Vackra-Vackra-Vackra
Det är nåt väldigt speciellt med vitfläck ändå.
Kan inte hjälpa det men vitfläckar ligger mig varmast om hjärtat och jag kan inte ta ögonen ifrån lilla Vanessa!!!! Varför måste just HON stanna? *asg*
Jag skojar förstås,hade jag fått en sån docka hade hon oxå blivit kvar,utan tvekan.
Grattis än en gång till efterlängtad kull,och vilken fullpott dessutom :-)
Kram och fortsatt lycka till med juvelerna….och glöm inte bort att skicka ut bilder OFTA,OFTA,OFTA!!!!!
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Gud så söta och lilla Vanessa är så söt att man blir gråtfärdig nästan.
Förstår verkligen att du behåller henne! GRATTIS!!!

Nämen herrejösses så söta,,,underbara, kan man bara säga,,går bra att skicka alla 3 till Gävle
All lycka med dom
//Tessan
hmm ja du tessan har du inte tillräklingt snart sicka dom till blekinge i stä'llet.ler

Tack alla och så kul att ni tycker om dom, själv är jag förälskad :)
#3 Se det så här istället: bra att hon stannar här så vet du vart hon är!
Supersöta bebbar ! Tur att det är långhår (phuh) annars hade det nog varit lite HAAAAAAAAAAAAAAA begär.

#7 Jaaa det har du ju iofs rätt i :-)
Kanske jag får komma med Chatrine hem till dig nån gång och borra in huvudet i henne lite och snusa på hennes underbara päls :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#9 Du är så välkommen :) Även utan Chatrine - hon får aldrig tummen ur och kommer hit…;o)

#10 hrm ja det har du ju rätt i………Jag ska bättra mej!! men jag tycker ju att det är sååå trevligt med våra samtal..hihihihii

#11 Tycker jag med :) Både våra samtal (med tillbehör) och att du ska bättra dig 

#12 JA tillbehören är BÄST!!!!!! Vi hörs i kväll!

Underbara små dockor
Vanessa är helt ljuvlig. Mvh Linda
Ååå :) Vanity e nog min favvo men jag fastnar alltid för dom där med busig och galen blick :)

Vilka ljuvliga små bäbisar - HELT UNDERBARA JU!!!!! 
Mumma mumma..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
utveckligen går åt precis rätt håll ser jag
mums

Förstår att du behåller den dockan sockersöt. Alla är otroligt fina

Tack alla för komplimangerna, man blir ju både glad och lite mallig :)

UNDERBARA SÖTNOSAR!!
De är så vackra att t o m jag som inte varit/är någon "vitfläcksuppfödare" himlar med ögonen!!
Kram Lisa L S*Amors Troll
Läckra, läckra Lycka till med dom
/Bodil

WOW…verkligen en jämn kull och så LÄCKRA alla tre. Vanity är favoriten älskar hennes uttryck.
Hälsningar
Helen

Tack Lisa, Bodil och Helen.
#21 Vitfläckar är ju min passion men jag måste erkänna att jag har lite mycket vitt här hemma nu… Skulle gärna ha en med dina färger också som en färgklick här hemma, det står på min önskelista nu :)
#23 Vanity har en häftigare look, det syns mer på några bilder på hemsidan och hon blir nog inte dum. Men Vanessa har mitt hjärta med sitt "änglaansikte".

Jättesöta alla tre, de ser riktigt gosiga (ett skånskt ord kanske?) ut, lycka till med dem // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack Karin! Vet inte om gosiga är ett skånskt ord, det beror ju på vad det betyder där? Här är det iaf ungefär samma sak som mysiga, kramgoa, keliga :)

Tre jättesöta små ulltottar//Sylvia

#26 Då menar vi samma, ibland kan ju ord ha olika betydelse och det vore hemskt att det tolkas fel. Fortsatt trevlig söndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
#25 & #26 Vi säjer gosiga i Norrland & Västmanland också
Hälsar Lotta P

Då bestämmer vi att gosiga är ett nationellt uttryck :)

Alltså, du borde ha varningsskylt på dem!
Höll på att spilla ur min saft när jag såg dem! Gullingar!

#31 Haha, men dom har ju iaf rött på sig :)

Underbara bebisar! Ett stort grattis till dig som uppfödare av dessa underverk…….
//Lena.F