Famous x 3
Tänkte visa upp Famous killarna Wesley Snipes & Will Smith samt deras lilla syster Lucille Ball!
Wesley & Will letar nu efter sina framtida familjer, lilla syster Lucille hon har redan hittat sin…
…är ni intresserade så skicka mig gärna ett mail!
Hur som haver här kommer Famous-kullen & först ur är:
Harlibrie´s Wesley Snipes

& här kommer:
Harlibrie´s Will Smith

& lillasyster yster *ler*
Harlibrie´s Lucille Ball

Jamenjamen YUMMY!
(VillhaVillhaVillhaVillhaVillhaVillha!)
Nissepisse har ju inte ens hunnit bli vuxen ännu, så en hane till just nu är inte på tapeten, annars JÄKLAR.
Sa jag yummy?
/Emma
SUPER söta alla tre!!! Men kan du inte trimma dom lite i pannan så man ser deras underbara uttryck oxå? För jag tror de finns där under all lugg!

Men så sööta dom är, mums 
Vilka sötissar ! och vad dom växer !!!
kan man bli förälskad i 3 st så har jag blivit det nu
*MUMS*************************************

Ja vad säger man Tina,,,,hur underbart söta som helst,,,o då har ju jag sett dom en hel del i verkligheten,,,är dom 110% söta på korten, så är dom ju 200% söta i verkligheten,,,och vilket härligt temprament alla har. Det är bara att stor gratulera till en återigen underbar kull. Lär ge extra beröm till dig oxå för att du får sånt fantastiskt temprament på dina katter,,,jag skulle kunna ta hem dom alla 3 (som vanligt) :)
Pussa dom små från mig så syns vi snart
Stor kram från Tessan o Persian Dream´s gänget

Bedårande söta! Grattis t en så fin kull
/ Carina
Jätte söta trollungar..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Helt underbara sötnosar som alla dina katt/ungar;) Lycka Till med att hitta bra hem till dom,borde ej vara svårt;)
Underbara bebisar tycker även jag :-) Håller dock med yadhayezibas vad gäller att klippa fram deras ögon så man verkligen ser det vackra:-) (Hoppas du tar detta på rätt sätt nu, alltså ingen negativ kritik utan positiv, hjälpande)
Ser att dom är till salu, och en liten "hint" bara, skulle du få någon öve, finns det alltid plats härr hos mig. För vem kan tacka nej till något så vackert:-))
Hälsar Lotta P

oj oj vilka godingar mums

Åhhhh där är ju snyggingen Morris också 
// Lillevi

Tack alla ni för det fina ni säger & för alla tips & råd! *ler*
Jag tar aldrig illa upp för välmenade tips & råd *ler* tvärtom…
…"frisören" är på väg…eller hur Tessan *skratt* *blink*blink*…
…mina egna armar är upptagna för tillfället med att hålla min lilla Nova som kräver amning mest hela tiden *ler* Tror att hennes kolik håller på ge sig…nu har ja sovit i dryga 3 timmar sträck i 3 nätter *peppar*peppar*
Nu är det bara lilla Wesley som är tillgänglig & som fortfarande letar efter rätt hem! Han är en matglad kille som gärna visar upp sig, precis som sin "halvbror" Morris *ler* som han fö är mycket lik *ler*
Åter igen tack till Er alla!
Nova kramar & pussar tillbaka *ler*
Kramar!
Tina med Nova "på-pluggad" *skratt*
16
Tina med Nova "på-pluggad" *skratt*
HUMOR HAR DU OXÅ HEHE
#16 Gott att det finns folk som förstår positiv kritik:-) Kanske vi får se nya foton då efter att Tessan varit på besök:-)))
Jag förstår att det inte är lätt när ma har något "på-pluggat" hela tiden *hi hi* håller med Annki där, humor har du verkligen:-)
Lycka till med både 4-benta och 2-bent bebis
säjer Lotta P

Alltså kolla in Will Smith svanstipp, den är vit,,så gulligt bara den får mig att smälta som smör i solsken,,,,så gulligt :)
Himmel vilka pälsmonster
!!! Jag tycker det är lite charmigt när bebisar ser sådär vildvuxna ut i ansiktet. Super gulliga! Ser fram emot trimmade bebisbilder oxå.
.
.