Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 489 ggr
Sidentassen
0

Ja det är söööööndag morgon..........

….eller vänta nu, klockan är strax 11, så det där med morgon är ju att ta i ………

Usch idag är det segt, nej nej, jag har inte varit på fest, jag varken röker eller dricker och går aldrig på fest, men vi åkte bil väldigt långt igår och det klarar ju inte jag av så bra, eller rättare sagt min kropp…………

Katterna ligger här runt omkring mig och tycker jag är skittråkig som inte kelar med dom utan bara intresserar mig för det där attans tangentbordet. Pärlan ligger framför mig här på skrivbordet. Hon börjar vara rätt rund om magen nu, spännande tycker jag, men det är fortfarande 1½ vecka till beräknad nedkomst. I går kickade det som bara den i handen på mig när jag höll hande på hennes mage, det är en så härlig känsla.

Byske och Coccos roar sig med att tömma den på ved  tomma vedkorgen på skräpbitar, som man kan leka med. Så fort dom lekt iväg en bit så dom inte ser den så hoppar dom ner efter en ny. Ja ni kan tänka er hur det ser ut här på golven :-)

Till sist GRATTIS till Yvonne Cobby Lucks som det gick riktigt bra för på utställningen igår !!!

Hälsar

Lotta P

krasivis
0

Godmiddag!

Här har det också varit lite segt på morgonen. Vi var uppe ganska sent och det klarar jag inte av så bra. Nu har vi varit ute på morgonpromenad med vår hund.

Här finns också en dräktig misse som är på dag 46 nu. Hennes mage börjar att bli ganska rund. Det ska bli så spännande med små bebbar snart… 65:e dagen är dagen efter att sonen tar studenten så jag hoppas att hon väntar tills dess.

Jag säger också GRATTIS till de som ställt ut i helgen!

/Elisabet

Kittentotts
0

#0 Ja man kan bli mör i kroppen efter en lång resa, jag som du har värk dagligen, det tar på krafterna med resor, men det är kul

Kan se framför mig dina katters lek med vedkorgen, så kul se dem ibland, då får det se ut, finns sopborste som tur är:)

Grattis t er som ställt i helgen!

Nu ska vi på kalas, inne i centrala Göteborg där mitt brorsbarn bor, min lilla 26 åring:) han bor i en gammal läcker lägenhet i en del av gamla staden, man ser feskekörkan och kanalen där paddabåtarna passerar, en stor härlig 4a med världens underbaraste balkong som är på en gammal innergård. Fattas bara små barnafötter i lägenheten:) då hade jag gamla faster tyckt allt va komplett

/ Carina

/ Carina

yadhayezibas
0

God eftermiddag!!

Idag sov jag jätte länge, så skönt det är när man inte måste gå upp tidigt. Glad  Jag har oxå en bebis mage här hemma, hon är på dag 19 idag.Spännande! Såklart hoppas jag på högvita paddor denna gång.Cool

#0 Lotta jag kan se dina buskatter  framför mig när de leker. Skrattande

Ha en fin söndag allihopa!!
/Pethra

Mustang
0

Good afternoon!!!!

Jag och maken va uppe med tuppen (kl 7). Körde ner till Östra stranden i Halmstad och gick i 1,5 timme. Sen åt vi låååång frukost med våra vänner på Strandgården (raggarfiket)som ligger vid stranden bakom sanddynorna. Hur mysigt som helst alltså.  Skulle haft med katterna för uteserveringen kryllade av orädda gråsparvar, he he he he……

Nu ska det städas!

/AnneCool

Annkis54
0

idag har varit en städdag hos mig
kattungeköpare här igår o även idag
Calle o Brownie såldes igår o jag hoppas på en till idag:)

halvdåligt väder..liiite regn.
Senare ska vi ut o flytta lite på hammocken så att vi kan fortsätta med nästa del av trallgolvet i nästa vecka

ha en fortsatt fin söndag alla
grattis till alla som har fått fina bedömningar på utställning

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll i stugorna !
I dag har det varit fullt upp hela dagen..min dotter har konfirmerat sig..stora tjejen nu.

Grattis till alla er som det har gått bra för på utställningarna i helgen!!

Sätter in ett litet foto på min dotter..hon ville inte skratta men jag lurade henne nästan hihihi..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

#6 Gratta henne fr mig Marita!  Va fin hon är, stolt mamma kan jag tänka mig ocksåFlört

/ Carina

krasivis
0

#6 Vilken söt dottter du har! Gratta henne från mig också till konfirmationen.

englagirl
0

Ohhh vilken VACKER dotter du har.

Gratta henne från mig på hennes STORA dag!!!!!

Kram

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

hon är så söt Marita, hälsa henne det

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Sidentassen
0

#6 GRATTIS till din dotters konfirmation, ja du får hälsa henne det. Hon är väldigt söt på fotot. Jag förstår att det varit fullt upp för er under söndagen när det händer så stora saker:-) Jag vet inte om du har möjlighet att vila idag, men kan du så gör det !!

Hälsar Lotta P