Bebbar snart 3 veckor
Nu har mina små börjat krypa fram under sängen.
Får jag presentera en cremevit hane, en blåvit hane och
till sist en brunspottet och vit (möjligtvis svartsköldpaddstabby och vit) hona.
Mamma är Asteras Indiana f o3 och
Pappa China Dolls Texas EXO no324. Om någon av dessa godingar är EXO vet jag inte än. Något förslag???
Föst då Cremen

Åååååh en sån liten ljuvlig bäbis, såååååå gudomligt SÖT!!!

Grattis till tre jättesöta godingar 
// Lillevi

En fin kull du visar upp :) är ju lite extra svag för creme -vitt
Mvh Linda
åhh vilken goding
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
en riktigt söt liten sak

men gud,,,dom är helt underbara alla 3 *mums*
//Tessan

Dom är jättefina alla tre, grattis! Cremevita killen är för mig en perser men dom andra två kan kanske vara exo. Dessutom ser den blåvita ut som en agouti.
//P3

Grattis Bodil till dina tre sötnosar. Jättesöta alla tre, lycka till med dem // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tack för alla snälla kommentarer till mina sötnosar, nu gäller det bara att vänta och se om någon lyckats bli exotic

Ja, visst är det svårt att se, ibland måste jag vänta tills de är 5-6 veckor gamla för att vara helt säker, eftersom det finns olika längder på pälsarna även på exoter.
LYCKA TILL med alla sötnosarna och återkom med nya foton allteftersom de växer!
Kram Lisa L S*Amors Troll

MenMen herregud säger jag bara, va vacker pojke du visar. Han bara sa allt för mig. Jag och cremisar
Hade detta fått styra skulle det nog bara födas creme o vitt i huset. Yvonne mina katters uppfödare sa en dag t mig: ja du kanske tycker det är vackert med dessa färger, men..du ska få nya ägare också gilla dessa färger. Hon menade jag inte bara kan föda upp detta för jag älskar det
Men rött o creme är mina färger, så kommer blått efter.
Mumsibit du visar upp
Pluttinuttis

Vilka fina bebisar du har//Sylvia

Jättesöta alla tre. Grattis till dem //Lena
Lena W
Betty Back`s Exotics
VACKER, du har verkligen en kanonkull :-))))GRATTIS till den !
Hälsar Lotta P