Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 436 ggr
Sidentassen
0

Lilla julafton i Ramnäs

För en timme sedan knackade det på dörren här och utanför stod det ett bud med en stor låda adresserad till mig?

Lådan kom från Norge, närmare bestämt från min kära vän Bente Gundersen Kyss(Uno perser) och gissa om jag haft det som på julaftonSkrattande. I denna låda låg det en hel massa leksaker till katterna, + två såna där stålvippor med en tafs och en liten mus i änden. Två stora sandspadar, det ska vara några speciella som är det bästa säjer hon. En stor Norsk brunost, som jag bara älskar. Norsk choklad mmmmums. Ett par vita skor, typ joggingskor men de är av vit spets, silverspets och stenar, skitsnygga och dom passade perfekt:-)

Och så till sist ett par knallrosa/cerisrosa Foppatofflor !! Hu så hemskt. Jag avskyr dessa skor och det vet hon så väl om ;-) Men man kan ju använda dom när man klipper gräset och påtar i landen iallafall.

Ja, jag hade verkligen en trevlig stund tillsammans med katterna när vi utforskade den lådan. Och efter det en go pratstund med Bente förståss, som bara skrattade när jag uttryckte min avsky över Foppatofflorna:-))))

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Västerås, vi är hembjudna på middag hos Jessica och Aji. lammgryta skulle dom göra, Indiska köket är ju suveränt fint så jag tackar inte nej till mat hos dom.

Ha en fortsatt bra torsdag allihop

Hälsar Lotta

Marita-L
0

Vad kul Lotta !! Kan jag också få en sådan låda tro hahahaha jag skulle bli väldigt glad… chokladen smakar gott??

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

Vart beställer man en sådan present? Flört Både till katter och matte - kan ju inte bli bättre.

/Lotta

/Lotta

Cybercat
0

Foppatofflor… jag har hört att de skall vara sköna. På andra. Men de är ju så FÖRSKRÄCKLIGT fula! Det kan väl inte vara omöjligt att uppfinna skor som är lika bra men liiiite snyggare?

Härligt med oväntade presenter, vad kul!

yadhayezibas
0

Äkta foppatofflor har jag när jag jobbar, alltså som inne skor. Och det är suveränt bra! Jag har haft problem förut eftersom jag har whiplash skada i nacken men med dessa skor är jag nästan symptomfri när jag jobbar.

Åhh Lotta jag vill oxå ha en sån där vippa!!! Har inte kommit mig för att skicka efter nån ifrån Norge ännu… Generad

miapia
0

en sådan överasking är alltid passande o välkommen

hmm undra om brevbäraren hittar hit med med en sådan heheheGlad

underbar vän du har lotta

Kittentotts
0

Oj vilken present!

Foppatofflorna är visserligen fula, men så otroligt goa, har dem i alla färger då jag har problem med fötterna är de en gåva

Men rukar tänka de tittar nog inte så mkt på fötterna då de ser tjockisen ovan tofflorna:))

/ Carina