Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 782 ggr
feiner
2008-05-04 16:50
0

Hem sökes...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar efter ett hem med liv och rörelse. Gärna barn och någon som jag att busa med och spana på. Jag vill gärna bli klappad och gosad med och finns det en uteplats så skulle det vara paradiset. Bor nu hos två rätt tråkiga tvåbenta som gillar mig massor men rätt trista och två kattdamer som inte gillar mig nåt vidare. Förstår inte riktigt varför då jag har så många positiva egenskaper.

Ja vem är jag då? En ca två år gammal kastrerad exotic kille i creme och vit, ser lite melankolisk ut vilket är del av min charm. Jag är en skön katt som gillar alla jag träffar hur de än ser ut. Jag är självklart ingen problemkisse utan går på lådan, äter mina knaprisar, rengör mina ögon alldeles själv. Klor, öron och päls är det helt ok om tvåbenta pysslar om ibland. Ja rätt perfekt.

Vad säger husse då? Ja ledsen förståss eftersom denna herre har så skön attityd. Men han har tråkigt och det märks då han är på varenda liten händelse i hemmet för att det kanske kan vara kul. Han gör hopplösa försök till att få leka med kattdamerna som inte är så glada. Så vi brukar se honom kuttrande efter någon av dem som försöker komma undan. Tjejerna upplever detta som stressigt och det i sig har fått konsekvenser. De fattar inte att han är harmlös. Ja, för Valles (Sky) skull så söker vi efter något annat. Han är helt enkelt värt det bästa.

Så har ni eller att ni känner till ett hem som har ett par katter, en uteplats/balkong, ett par kids eller en tonåring så är det en riktigt sköning som gärna flyttar in.

Kollar ofta in i detta forum så kan lätt nås här. Fler bilder finns på min sida så kika gärna in på den.

Marita-L
2008-05-04 16:52
0

Hoppas du hittar det där hemmet…alltid tråkigt att behöva placera om någon.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
2008-05-04 19:23
0

#0..att jag inte fick nåt svar igen från den jag mailade förstår du kanske

hoppas att Sky får ett bra hem..han är helt outstanding goooo

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

feiner
2008-05-04 22:09
0

Verkligen trist Anki, men håll gärna ögonen öppna efter ett tänkbart hem. Gissar att du stöter på fler än mig. Hemmet måste vara lite mer spännande än vårt hehe annars får det vara. Just nu ligger han och sover likt Baghera i Djungelboken, en riktig sötnos.

feiner
2008-05-05 18:46
0

Putt, känner ni inte någon som kan vara intresserad alla kattälskare på forumet, hehe.

McLaren
2008-05-05 21:42
0

Åh, är det Sky… Han verkar vara så ljuvlig. Jag ska verkligen hålla öron och ögon öppna….

isnornin
2008-05-14 22:35
0

vad kostar bubben?

MVH Isnornin