Nu får jag sparken.....
Gaaaahhh jag har gjort det man inte får göra .. aldrig aldrig … jag skrev ett mail till min arbetskamrat … gnällde om chefen .. sen skickade jag mailet ………….
TILL MIN CHEF!!!
suck .. det var ju bara att rakryggad kliva fram till henne och be om ursäkt … jaja hon tyckte iaf att det var modigt gjort .. bläää va pinsamt …

Aj då, undrar om ödet har ett finger med i spelet 
Hoppas att det löser sig till det bästa..
OJ…hjälp!! 
Men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta..haha förlåt men det låter lite komiskt.

Hoppas du inte får sparken
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
:) man får lov att skratta!!! … suck va dumt det kan bli.
Jag kan säga att detta faktiskt gjorde att jag tycker väldigt mycket mer om min chef :)
Hon har bra sidor oxå .. hon är väldigt förlåtande och är inte helt avsaknad av självdistans och humor
det verkar inte som jag får sparken.
Men man kan säga att jag har lärt mig en läxa!
he he…du ser…fanns nån mening med det oxå hehe

oj då;) Gjorde samma tabbe en gång men då till min dåvarande pojkvän;) Skulle skriva o gnälla av mig till en kompis om min kille men råkade skicka till han ist!!!Gissa om han vart glad???
Cattis- jag kan inte heller låta bli att skratta lite när jag läser om din miss. Dock så var det kanske tillomed bra att det gick till chefen? :) Fick ni det överstökat och kan säkert kommunicera mkt bättre framöver.

hahaha ja ibland kan det bli tokigt

Huvva! *ryser*… Stackars dig! Hoppas du får ha kvar arbetet!

Där ser man, ordspråk har rätt.
"Ärlighet varar längst"

Det kanske var på tiden att det kom fram vad du tycker om chefen!!
/Ingela
Min man har gjort något liknande när han körde taxi, han glömde stänga av micken i bilen när han pratade med en kollega. Han sa vad han tyckte om chefen (vilken va befogat) han fick inte sparken utan ett bra samtal istället. Chefen sa att han visste inte att min kände så och tyckte att han skulle säga det till honom istället för till kollegerna. Men man ventilerar ju för att orka fortsätta. Efter ett år sa han ändå upp sig för ryggen pallade inte taxijobbet (färdtjänst)…
Tror inte att du får sparken heller. Fortsätt prata med din chef.
Lycka till! Anne ; )

Oj vad tokigt det kan bli ibland! Men kanske ändå bra att din chef fick veta vad du tycker….så chefen har en möjlighet att bättra sig…..kanske!
Håller tummarna att du får behålla jobbet och att chefen blir en bättre chef!
*LOL* Så det kan bli ibland. Ja jag, har ju gjort detsamma, inte till min chef dock utan i ett helt annat sammanhang, men det mottogs inte lika vänligt
Men jag håller med Ulla M i vad hon säjer, Ärlighet vara ALLTID längst
Ha en fin dag allihop
Hälsar Lotta P