Skellefteå 24-25 maj :)
Hej!
Jag kommer med Bjönnåsen´s Rally Edition och S*Twice-As-Nice Amira båda dagarna. Amira är dock mer lik en exo nu efter flera löp och pälsfällning. Men vi åker ändå till de få utställningar som finns inom någorlunda avstånd.
Vi ses!
Hälsn. Kristina

Jag kommer ju förståss att vara där!(Är ju med i utställningsgruppen!)
Har anmält 3 stycken!
Venuz(Amors Troll Venuz)-har tänkt att hon ska ställas tills hon är EC och nu fattas bara 3 cert!
Olle-(Divornas Macho Aboo action DSM)bara för att han ska få vara med i avel-hans två silver killar kommer ju :)
Svea -(Optimal Prime´s Svea)hon blir Olles 3;e avkomma på utställningen!
Ska bli kul att se alla även om vi inte har världens roligaste domare!Men hoppas på bra väder och en nåt så när fungerande utställning!

Hej
Jag kommer!
Jag har med mig Hassellidens Thamora, S*Peach's Halle Berry, S*Peach's Selma, S*Peach's Ravishing Ruby (hon kommer med sin fodervärd) och husisen Alva.
Halle ser ut mer som en exotic än en perser just nu, så jag började faktiskt undra i dag när jag hade badat henne om jag verkigen skulle ta med henne överhuvetaget. Men jag behöver henne för att kunna tävla i uppfödargrupp.
/Marita

Hejsan, jag kommer, med lilla Klara Fina och Lorry porry.
Det ska bli så roligt så, jag lääängtar.
Men först ska vi ner till Ö-vik och ställa lördagen.
Ner på norgonen och hem på kvällen, en liten nätt tripp på lite över 80 mil, t.o.r.
Tala om att jag kommer att vara trött.

Hejsan!
Har jag tur kan jag kanske också komma på Lördag.Annars kommer Djingis själv.Jag har lite abstinens,när det nu är något här uppe.
/Anja

#4Ulla- De brukar prata om att Paris-Dakar är en bedrift!
Men att köra 80 mil för att man vill visa upp sina katter vad är då det?????? Du har väl inget service team o liknande med dej som de har!
Vi katt utställare borde verkligen få nån typ av bragdmedalj !!!
Då ses vi i Ö-vik på lördag Ulla!
Vi ska dit båda dagarna men vi har bara 52 mil tor!Och vi stannar 2 nätter där!
#5Anja-Kul om du också kommer!
# Nina-hur artar de sej Olles killar????
Kul att få träffas igen!
Go natt !

#7 jag måste ha ett cert på Lorry, för då blir han Ch i Ö-vik. Hoppas jag.
Tar sen två cacib i Ske. åker sen till Harstad och där räknar jag med titel IC och första på GIC. Puh, nu får man bara hoppas att man får certen också. Annars så faller min planering.
Det blir kul att ses i Ö-vik också.

#7 Ja du Helene!!!
Du kommer nog inte tro dina ögon då du får se dem…de är ena riktiga kolosser!!! Den större vägde 3.5kg då han blev 4mån i april och den andra 3.2kg. Men vad de väger nu, vet jag inte riktigt. De fyllde ju 5mån igår
De är större än mamma Majsan iallfall…och mkt större tassar redan. Tror båda grabbarna kommer bli ena riktigt stadiga bitar. Det enda är att….då de busar runt med sina stora "kattungekroppar"…så river de ner en hel del tydligen
Blir kul att få träffa alla i Ske-å snart!
Jag kommer till Skellefteå båda dagarna, men först blir det Ö-vik på söndag. Ska bli spännande att ställa min exokille.
// Malin

#9 Nina-Att killarna skulle bli rejäla förstod jag ju tidigt!
Deras tassar var ju stora redan från början.
Men 5 månader och så pass tunga redan…Ska bli jättekul att se de igen!
Kan tänka mej att det åker grejer i golvet när de dundrar fram
Vi ses!

Så ni skall inte ställa förrän om 10 månader!!!!Fniss….fniss….såg precis rubriken……. Skelefteå 24 - 25 mars…..
Kram Lisa L S*Amors Troll

Hallå, riktigt så länge hade vi nog inte tänkt vänta:
Men du vet ju att vi har inte så många utställningar här uppe, så att vänta är vi vana med.
Men vi åker nog till Ske. i maj också, ha.