Nu har han flyttat!
Nu har vår svart-vita perser pojke YadhayeZiba's sheik Zayed flyttat. Hans nya ägare kom med bil ända ifrån Norge, de hade 10 timmars kör tid enkel resa. Det är långt! De kom till vår stuga vid Karlstad och självklart fick de stanna över natt hos oss på ön. De ville inte åka hem när det var dags för det.
De var jätte trevliga och Zayed verkade tycka om dom direkt och de bara älskar honom! Så även om det kändes tungt just då så är jag övertygad om att han får det toppen bra! Här är ett par bilder som jag tog "sista" morgonen på honom, lille gosegutten.
Ha det fint alla!

Ojjj vad vacker han är,,,hoppas nu att han kommer trivas som norrman hi hihi.
//Tessan

Lycka till i ditt nya hem Zayed.
Förstår om du kommer att sakna din paradisö :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Underbart vacker katt!
Förstår det känns svårt att han flyttar, men det låter ju verkligen som att han får det jättebra där han hamnar.
Viken stilig pojke! Kanonfina bilder vid vattnet, hoppas han får det bra i Norge.
/Lotta
/Lotta
Nämen stackars underbara vackra gossen som inte får tillbringa sommaren på sin sagolika ö !! Och inte hann jag pussa på honom heller :-((((
Nåväl jag får väl pussa desstomer på de andra, och jag ska ha entt litet extra krypin med mig till något bruntabby-vitt också när jag kommer till dig *hi hi hi*
De nya ägarna är nog suprlyckliga nu kan jag trooch det är ju inget att förvåna sig över………
Hälsar Lotta P
Åh så snygg han är
supersvart…det är snyggt det
Vilka vackra bilder!!
Så stor han har blivit å vacker !!! Ja det kan jag förstå att dom ville stanna så mysigt som det ser ut på alla fotona du har visat här i dag..underbart.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus