Tre godingar, äntligen!
Jag har fått årets första kull och det var även första gången för både mamma Isa och pappa Sammy 
Isa är en riktig supermamma med mätta nöjda bebsar och aldrig en lortfläck på bädden.
Först ut är Vanessa, en svartsköldpaddsilver agouti van som självklart stannar hos mig:
Sedan har vi hennes syster i samma färg men harlequin och som är tingad till ett nytt hem:
Sist men störst är killen Vanilla Ice, rödsilvertabby harlequin och han är till salu till rätt hem:

//Lena P3

oj oj oj vilka sötnosar,,,all lycka med dom
//Tessan
Wow coola färger! :)
Grattis måste jag oxå säga 

Oh grattis till dessa sötnosar :)) Honan du skulle behålla var riktigt läcker 
Supersnygga, men Lena…. dom är ju långhåriga !!! kan du inte fixa till några sån'a exoter också :-)))

#4 Ja, det är ju nackdelen med denna kull, inget att hoppas på
. Men nästa gång ska hon paras med min exo Dampen som är blåvit 03:a och då hoppas jag på "kortare" varianter 
Isa verkar vara väldigt stark i att lämna silveragouti så då vill jag ha en som Vanessa men korthårig och gärna 03:a så man ser färgerna ordentligt.

Oj, oj, OJ vilka ljuvliga små drömbäbisar - helt gudomligt UNDERBARA!!!!!!! Kan inte se mig mätt på dem! *looooooove*
Verkligen JÄTTEGRATTIS till en helt fantastisk kull!
#5 Låter intressant :-)
supergrattis LenaP3..vilken superkull

Tack alla för era snälla kommentarer :)
Såg att jag glömt namnet på den andra tjejen och det var ju inte snällt… hon heter Vanity. Dom är födda 18 april och är tre veckor på korten.
#8 Ja, du vill ju inte ha annat än exo så du får hoppas på något i hennes nästa kull med Dampen ;)

Grattis till en kanon kull Gumman!!!!
Förstår att Vanessa blir kvar hemma….
WOW superduper läckra bebisar Lena.
Jag förstår gott att du behåller den vackra Vanessa, jag hade nog behållt alla tre om det varit mina bebbar ;-)
Lycka till med att hitta ett BRA hem till den vackra gossen också.
Hälsar Lotta P

Grattis och lycka till med dessa små sötnosar. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#10 Tack gumman, nu fattas det bara en "villdujagskasvimma?" katt så är lyckan total
För er andra som undrar vad det betyder så kan jag tala om att min dotter Amanda är fullkomligt galen i ixi's Snyggve; när hon fick alla nya bilder på honom skrek hon från sitt rum: Vill du jag ska svimma?
#11 Ja du Lotta, tänk om man kunda behålla allt man tyckte om
Enda problemet med dessa sötingar är att dom "bor" så långt ner, man har konstant ont i rygg och leder…

Vilken kull!! superfin, jag förstår att du är nöjd.
Underbar kull i helt rätt färger!!! 

Dregel-Pust-Stön-Suck!!!!!!!
Fy, vad vansinnigt söta bebisar :-)
Tur att dom INTE är till salu säger jag bara :-)
Herregud,tangentbordet blir alldeles blött av dregel 
SuperDuperGrattis Lena till makalöst vacker kull,det är du väl värd.
Kram och lova att bildbomba oss med dom här.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jättegrattis till tre fantastiskt söta bebisar 
// Lillevi

Åh så söta!
Här har vi också en Vanilla Ice i huset :))) Hon är Creme
/ Carina
STORT GRATTIS till en jättefin kull!!!

Vilka vackra kattungar du har där hemma Lena. Förstår att hon stannar kvar hemma den lilla sötnosen hon är en riktig prallin
// Christina 

Grattis till super bebbar
underbart söta..grattis till en fin kull.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

VILKA SÖTNOSAR Lena!
Jag har hört talas om att du alltid har haft fina katter, så dessa förvånar mig inte. JÄTTEGRATTIS till dem!
önskar Lisa L S*Amors Troll
Grattis till en superfin kull! Blir alldeles sjuk när jag ser dessa sötnosar

/Lotta
/Lotta

Vilken underbar kull Lena *dräggel*
Varning för Vanessa, det kan hända att hon kattnappas en mörk natt… *mwoahahahaha* *host host* (sa jag det där?)

Grattis till en superfin kull
Wow, vilken super fin och jämn kull! Grattis 
Har du nån hemsida, så man kan spana på dina andra katter också?

Har varit inne och titta många gånger på de små underverken.Trodde jag skrivit grattis men kan inte hitta det förmodligen Alzheimers som slagit till.
Så Grattis till dina fina kattungar//Sylvia
#27.. http://www.petres.se/

1000 tack alla för era positiva ord om kullen, jag är så nöjd med dom, speciellt med att få en Vanesa att behålla :)
#16 Tack Lena! Tycker faktiskt själv att jag förtjänar dessa små - efter år av väntan och den tidigare så krävande kullen 
#23 Tack för det "ryktet" Lisa
Sådant känns gott att höra.
#25 Hör jag nån som leker spöke ska jag iaf inte skylla på nån unge på en gång ;)
#29 Tack Annki!