Lite bilder..
Nu i pingsthelgen var vi på vår ö vid Karlstad i Vänern. Jag tog över 200 bilder på omgivningen o katterna.
Jag har lagt upp lite av bilderna i ett album om ni vill se. http://yadhayezibas.myjalbum.net/Minisemester%20pingst%20helgen%202008/
Ha en skön kväll!!
Soliga hälsningar
Pethra

Det ser så underbart ut!!! Avundsjuk? näää, inte alls…
Khalifa ser för go ut när han blir rädd för änderna :)
Men Pethra, vilken fotograf du är !! Jag är helt fascinerad(stavas det så?) över dina bilder.Duktig är du, men det har jag sagt många gånger tidigare också;-) En sak är då säker och det är att vi ska komma ut till er ö i sommar, nu har jag frestats med såmycket bilder från dig så nu längtar jag till det blir av.
Katterna är fantastiska som vågar så långt ner(och ut) till vattnet, och att dom stortrivs syns långan väg, men samtidigt är det ju tröttsamt att hålla koll på hela ön, så man måste ju vila ibland också:-)
Har förresten ringt dig, vart håller du hus ??
Hälsar Lotta P
#1 javisst se han skoj ut! Du skulle sett honom när det hände.Han lixom studsade iväg på klorna med skjuten rygg o svansen rätt upp! *asg* jag skrattar så fort jag tänker på't för det såg så skoj ut. Sen varje gång som han följde med ner till vattnet igen så tittade han sig omkring och uppåt ifall det skulle komma nån otäck fågel igen.
#2 Tack!! Ja jag ser fram emot sommaren och erat besök på ön!
De som kom ifrån Norge och hämtade Zayed de ville inte åka hem igen!
Vilka underbara bilder! Fantastiskt vackra katter i en underbar natur. Jag älskar havet och skärgården så jag förstår att er ö är en underbar plats att vara på!

Vilka underbara bilder, helt fantastiskt, man blir så glad av att se såna här bilder på katterna. Duktig fotograf är du oxå :)
//Tessan

Underbara bilder.
Inte ett dugg avis :-)))) hur kan du tro det? *asg*
Kram // Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
#4 & 5 Tack!!! 
Härligt att kunna förgylla tillvaron för andra med mina bilder!
#6 *LER* Tack!

verkligen jätte härliga bilder..
Vilka härliga bilder, tack för att du delar med dig av dem till oss!
/Lotta
/Lotta

Oj vilka ljuvliga bilder!! Vilka foton, vilken miljö och vad dina vackra katter trivs - det syns så tydligt! Och vem hade inte trivts där??

Tacvk för att du delar med dig av detta Pethra, vilka UNDERBARA bilder på såväl fantastisk natur som kanonsnygga katter. Precis som Lena så skrattade jag gott åt Khalifa, både andbilden och den lite senare när han står och balanserar som en ballerina.
Men, alla katterna är verkligen kanonfina. Vilka snyggisar då fått från Lotta!
(Appropå Lotta, så skall Daniel och jag hjälpa till att bygga om på hans föräldrars sommarstuga i Enköping i sommar - då befinner vi ju oss på perfekt BBQ-avstånd från Ramnäs!)
underbara foton Pethra !! Jag älskar verkligen natur bilderna..härligt att se katterna sitta nere vid vattnet å mysa…ser så gott ut när de sedan ligger helt utmattade i sängen..underbart
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Helt underbara bilder! Jätte härliga att se. 
Katterna måste stormtrivas med att få gå lösa ut och utforska allt nytt och spännande! Coolt att de vågar gå ut i vattnet!