Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 657 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon 13 maj-08

Lite grå morgon i Kungsbacka, men man kan hoppas solen tittar fram under förmiddagen

Jag vaknade 5.30 av någon kisse som inte ville jag skulle sova mer:) Mat Mat(mjukmat)  :)) 

Idag ska jag inget planerat göra, så dagen rullar väl på och den får visa mig vad som behövs göra:)

Nu ska jag ta min frukost iallafall

Ha en bra dag!

/ Carina

krasivis
0

Godmorgon!

Här är det svalare och lite molnigt idag. Skönt för då känns det lättare att kunna hålla på inomhus.

Idag ska jag på förmiddagen med Lina till veterinären. Hon ska testas för Fiv och Felv, vaccineras och vi ska ta blodprov för att kolla rabiestitrar.

Önskar er alla en bra dag från Elisabet

Tessan73
0

Gomorgon från ett molning Gävle, men solen tittar fram emellanåt.

Nu ska jag snart iväg och jobba, men först ska jag köra barn till skolan.

Idag är det inte så mycket planerat,, lite kattvård, dammsuga hämta barn och laga mat. Ska bli skönt med en lugn dag och bara mysa med katterna,,,den nya lilla hanen är sååå go och har kommit in sig jättebra i gänget.

Ja just ja tisdag, det innebär ju HOUSE ikväll Glad.

Ha en bra dag allihop

//Tessan

yadhayezibas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!!

Här i Linköping skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag! Jag skulle ha jobbat men min ena dotter har migrän och då vågar jag inte lämna henne. Sedan så får jag fint besök Skrattande idag oxå, ska bli himla trevligt!!

Ha en härlig dag allihopa!!

Mustang
0

Godmorgon!

Själv ska jag till tandläkaren om en liten stund, fast det är inte så farligt tycker jag för det svider mest i plånboken….

Verkar vara mulet i Halmstad åxå (äntligen!!!!). Har varit lite för soligt för min smak. Tillhör den rödlätta solkänsliga typen som alltid måste försvara mig varför jag sitter inne när solen skiner ute. Hmmmm jag tröstar mig med att jag kommer inte bli sådär läskigt solskrynklig när jag blir gammal, he he heCool.

#3 Jättehärlig bild!!!!!

/Anne ; )

[Guardians]
0

Godmorgon från Göteborg, även här är det molning nu men kanske det ändå finns en chans att det spricker igenom. Jag är hemma från jobbet idag med, blev sjuk i söndags med yrsel och feber och det har inte gett med sej riktigt ännu så det får bli en lugn dag till hemma. Katterna njuter för fullt nu när jag inte stressat upp på morgonen som jag brukar, just nu är en ute i trädgården, en ligger och sover i transportburen (som blev kvar framme efter friskkontrollen på den lille och det blev genast favoritplats för kastraten) och den lille ligger i mitt knä kurrandes av välbehag, detta är livet Glad

simzonites
0

God förmiddag! Här i Kalmar är det strålande solsken idag. Jag har varit ute på morgonpromenad med Elvis, numera får jag massor av frisk luft och motion - en av de verkliga fördelarna med att ha vovve.
Imorgon ska vi börja på valpkurs, det ser jag fram emot.

Efter middag ska Elvis vara en stund hos Lena "Dockan" och Majken, han är så förtjust i Majken hon är hans absolut bästa hundkompis. Tack snälla Lena för att du är hundvakt!

/Lotta

/Lotta

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Här i Skåne skiner solen från en klarblå himmel, och det är lite svalare idag mycket pga en ganska kall vind. Skönt väder med andra ord!!

Vi ska bara vara idag, ta det lugnt, vara ute i trädgården lite och påta…..

Önskar er alla en skön dag!

Sidentassen
0

Godförmiddag på er allihop.

Här i Ramnäs skiner solen från en molnfri himmel och jag tycker det känns lite varmare än igår faktiskt, men det var nog för att det blåste så väldigt då.

Jag ska ut och åka idag, ganska långt, men jag ser fram emot det ändå. (Ja jag har lite svårt med långa körningar numera)

Uppe i kattrummet har jag en foderhona tillsammans med min Göte. Han har ju bara parat kattungar tidigare och det här är ju lite skillnad, men oj vad han kämpar, inget ressultat ännu, men vi får väl se (eller höra)

#3 Oh där är ju min lilla favviskisse som jag ska smuggla med mig vid tillfälle:-) Bilden är UNDERBAR !!

Ha en skön dag nu

Hälsar Lotta P

RaktajinosCattis
0

Godförmiddag får man väl säga vid denna tiden på dagen :) Snart dax för lunch.

Imorse när jag skulle ut me hunden upptäckte jag att det var helt tjockt av frost ute :(( hoppas hoppas att plommonträden klarar sig .. dom är helt vita i år.

Mammas Dahlior gick åt pipan. Tji får man när man försöker göra fint i trädgården för tidigt.

Kittentotts
0

#9 fy va trist med blommorna

Jag har väntat med blomlådorna pga detta, vore synd om de fryser, men i rabatterna finns massor plantor nu

Nu skiner solen i Kungsbacka också, men det blåser en del. Vi ska åka ut lite för hitta lite spaljer t mina klängväxter som nu börjar skjuta i höjden

/ Carina