Ny Europa Champion!
Är så glad jag har sett på ett annat forum att den SUPERLÄCKRA
Svart exoten Amors Troll EDDIE MURPHY numera är
EUROPA CHAMPION!!!!!
SUPER DUPER GRATTIS till Eddie och Jeanette som har förmånen att äga en så SNYGg kille och även till Lisa som är uppfödaren!
Förra året ställde hon ut honom på SOLkattens utställning så då fick jag verkligen se honom på nära håll då dom bodde hos oss!(Joo, då blev han också BIS båda dagarna!)Han är bara såååå snygg och ännu maffigare hade han blivit när jag fick se honom på Birka i december!(Jajemen då blev BIS båda dagarna och dessutom BOB-Totalt BÅDA DAGARNA)
Hade det bra nu Jeanette och Lars!Ta det lugnt efter vägen!
Kolla på min blogg så får ni se "dattongarna" som mitt barnbarn Rocky säger!Inte så proffsiga bilder men man ser ju hur de ser ut!
Heléne Fahlgren

Tusen Tack Heléne!
Ja, visst är det kul. Eddie har ju verkligen växt till sig! 14 BIS på ett och ett halvt år. 3 av den är också BOB, Best of the Best all Breed, bästa katt alla kategorier!
Jag vill tacka Jeanette och Lars som tar så väl hand om honom och ställt honom till hans fina framgångar. Dessutom har jag fått tillbaka kattungar efter honom. Kan det bli bättre!?
JÄTTEGRATTIS till EUROPA CHAMPION!

Kram från en lycklig uppfödare Lisa L S*Amors Troll
Otroligt fin kisse, Vilka vackra ögon, Grattis till både ägare o uppfödare
Jätte grattis !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

JÄTTETACK Marita!
Du är alltid lika rar!
Kram Lisa L
S*Amors Troll Perser & exoter

Grattis till EC !!!!!!

Kanon snygging Grattis!
Grattis, vilken snygging, och vilken ögonfärg
Maggan47
JÄTTEGRATTIS till titeln på denna RIKTIGT snygga katt !!
Hälsar Lotta P

Tröttnar aldrig på att se kort på honom ;D

JÄTTEGRATTIS till oerhört vacker gosse! MUMS så snygg han är!

Stooooooooooort grattis……!!! Vilken pärla…fantastisk katt 

Tack alla för era gratulationer, själv kan jag inte beskriva i ord vad jag känner för Eddie, kunde aldrig drömma om att en dag få äga en katt med hans temperament och utseende.
Tack än en gång Lisa
grattis…håller med nån ovan..den katten kan man inte se för mycket av…jättesnygg

Stort grattis,,,,vilken underbar katt
//Tessan

ett stort grattis till Eddie! Han är ju bara sååå snygg,)KAN INTE VARIT SVÅRT ATT DÖMA HONOM TILL VINNAREN!!!
GRATTIS igen till Eddies EC!!! Han är ju en supersnygg katt. Min son var så glad över att ha fått se sin idol IRL! Tack också för trevligt sällskap på lördagens utställning!

Grattis pappa önskar Bea "Kibow`s Blackangel:)…..

Han är… han är…
Nej, ord saknas mig. Bara wow.
GRATTIS!
Grattis, han är superfin!
/Lotta
/Lotta

Tack ännu en gång för alla gratulationer