SNRF Uppsala 10-11 maj
Hej på er.
Tänkte bara tala om hur det gick för mig på utställningen i helgen.
LÖRDAG:
Persian Dream´s I´m a Beauty PER e 02,,,CAC , DB
Persian Dream´s Lucey PER f 02 63 ,,,Ex1 DB
Persian Dream´s, Bästa uppfödare /långhår
SÖNDAG:
Persian Dream´s I´m a Beauty PER e 02,,,CAC, DB
Persian Dream´s, Bästa uppfödare/ långhår
Jag är verkligen jättenöjd med helgen,,,det har varit så roligt, och massa trevliga människor har man träffat,,,så kul.
Vill även passa på att gratulera mina kattungeköpare.
Katarina ägare till Persian Dream´s My Lady,(lördag) Ex1, DB,bästa hona 3-6 månader.
Monica ägare till Persian Dream´s Flippy PER n 01, CAC lör-sön och DB
Monica ägare till persian Dream´s Jazmine PER fs 22 02 (sön), Ex1,DB. Jazmine ställde även upp i silverspecialen och kom 2:a av 12 perser.
Grattis till er.
Nu ska jag lägga mig i soffan o njuta en stund, man blir ju så trött efter en hel helg på utställning.
Ha en trevlig kväll allihop.
//Tessan
P.S, måste ju bara få visa ett kort på min fina rosett som bästa uppfödare, det var svårt att hålla tårarna tillbaka när man fick den

Super grattis Tessan !!! Vilken underbar dag …njut nu rejält !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis Tessan
Säger som Marita…….NJUT!!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#1,2 Åh tack snälla ni för gratulationerna,,,,jaaa jag ska verkligen njuta,,,alltid kul att göra det över oväntade priser som bästa uppfödare,,,hade jag aldrig vågat drömma om ens.
Åh supergrattis till dina STORA FRAMGÅNGAR i helgen
som jag har väntat på dina resultat:)
vila nu..det har du förtjänat
Jättegrattis !! Vilken helg du har haft och vilke dunderkatter du måste ha !
Lycka till med utställningar även i framtiden :-)

#4,5 Tusen tusen tack,,,

SUPER GRATTIS!!!!!!!
Jag tror att det va en katt från mej som gjode det bra i dag oxå! ixiDixi's Moonshine Han vart BIS ?? eller nåt sånt jag vet inte riktigt hur det går till på IDP!
Kram Chatrine

#/, jo han blev BIS,,,skitsnygg,,,,grattis till dig som uppfödare till den snyggingen, och tusen tack för gratulationen.
Kram Tessan

Jätte Jätte GRATTIS till dig Tessan o dina vackra katter för fina resultat under helgen 
kram Lillevi

#9 Tusen tusen tack snälla Lillevi
Kram Tessan

Grattis !!!!
// Christina

Stort Grattis stor godis bit att suga på i soffan

Grattis, grattis, grattis…
…åh va otroligt glad vi blir för din skull Tessan!!!
Vi får prata mera imorron! Ska se till att de finns någe extra gott till fika då *ler*
Kramar i massor !
Harlibrie´s gänget
STORT GRATTIS till dig, och att bli BÄSTA UPPF, det är ju ett bevis på att man kommit någonvart. Jag minns själv hur et kändes första gången, jag trodde dom drev med mig att det blivit något fel :-) Tänk det är de enda prisrosetterna jag sparat sedan min tid i IDP.
Har du någon komplett resultatlista från utställningen, det vore kul att se.
#7 GRATTI Chatrine till din avkommas BIS också:-)
Hälsar Lotta P
Ja Grattis även till dig Chatrine!! Vad kul !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis, grattis, du hade en verkligen Lyckad helg.

#11, 12, 16 Tusen Tack snälla ni 
#13 Tusen tack snälla Tina. Vi kommer så gärna på fika idag så *blink* Kram på dig.
#14 Tusen tack Lotta. Ja det var ju helt oväntat att vinna den titeln, overkligt. Trodde oxå dom skojade med mig *ler*. Tyvärr har jag ingen komplett lista för jag mitt yrrol glömde katalogen på utställningen.

#14 #15 Tack tack!
Ja det va jätte skoj att det går så bra för min Lilla "HB" Jag fick ett mail med hans resultat
På lördagen var HB bästa vuxna hane, bäst i ras och bästa per/exo totalt.
På söndagen var han också bästa hane och bästa per/exo totalt, samt BEST IN SHOW.
Kram
#18 WOW det var inget dåligt resultat precis, bäst av ALLA katter på utställningen det tycker jag andas RESPEKT !!
Tycker iallafall
Lotta P
Här kommer en bild på Persian Dream´s I´m a Beauty taget på söndagens utställning

Här kommer bild på Persian Dream´s Flippy, som också är plåtad på söndagen

Här kommer en bild på Persian Dream´s Jazmine också fotat på söndagens utställning

#22 snygga bilder Leffe
//Tessan