AnnKriellas pågående altanbygge
Hej alla
tänkte visa lite bilder under byggtiden. "Rastgården" är ju redan klar..men vi håller på att lägga trallgolv på allt. För att få bort gräset o därmed fästingar o kräkningar o fukt.
Det kommer att ta tid men det får det göra. Vi måste ju hela tiden bygga med tanke på att ALLA ska kunna vara ute under byggtiden.
vi börjar här inne i hörnet
alla vill vara med
.jpg)

nu är det lilla hörnet klart…

sen har vi lagt framför altandörren

denna ädelcypress är ca 15 år gammal så den byggde vi in.

avslutar med en dålig bild på rödingarna..

Ohhh vad mysigt det ser ut då alla samlas och vill gå på upptäcktsfärd.
Dom kommer ju att få det kanon alla missarna.
Ohhh där såg jag solstolen mitt i alltihopa….hmmmmmm undrar vem som latat sig där? :-)
Kram
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
hehe
ja..jag erkänner mig skyldig
hammocken skymtar på bild nummer 4
där tillbringar jag nog mest tid
ja..vi fortsätter att bygga golvet
nu väntar vi bara på nästa insläpp av pengar:):)
underbart skönt ser det ut att vara…de njuter de små..=) Jag kan ta en röding..fniss..
Ja det där med kostnader..pust.. allt kostar å mycket också..hjälp vad dyrt allt är. Men fint blir det när det är klart.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Va fint ni gör! Och så alla godisbitarna runt omkring, ser läckert ut. Mums för röd/vita, detta är så läckert
/ Carina

Oj vad fint det blir,,,ser underbart mysigt ut för er o era katter,,,,ni är sååå duktiga
Kram Tessan
tack alla…det kommer att bli väldigt bra när det är färdigt:)
Det ser ju fint ut det där. Läckert med den inbyggda cypressen. Så ville jag göra med vår jasmine men det gick inte Hasse med på. Men istället blev han tvungen att flytta den och se DET var inte lätt. En buske som stått i 50 år !
Härlig bild av rödingarna också, dom är riktigt fina.
Hälsar Lotta P

Hejsan, vilken dröm för både er ock katterna.
Det ser jättemysigt ut, man vill komma och koppla av där känns det som.
#7 tack
#8..bara att komma…kaffepannan står på

Gud vad det ser härligt ut Anki, där har man inte mycket att komma mked, med sin lilla balkong (fast katterna älskar den med).
Jättesnyggt med den inbyggda cypressen, och rödingarna är ju bara…. mums filibabba!
Kan tro kissarna blir glada över att få en sån snygg altan!
Där kan ni njuta ihop i sommar.
/Lotta
/Lotta