Perser iFokus

Perser

Etikett18-medlemspresentationer
Läst 980 ggr
kalltorpets
0

Nygammal medlem.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Har faktiskt varit medlem på denna lista i snart 1 1/2 år men inte varit aktiv!

Blev sugen härom dan att skicka ett inlägg, tyvärr gick det åt skogen eftersom jag glömt både användarnamn och lösen!

Vad göra? Jo, nytt användarnamn och lösen och på den vägen är det… Iallafall tycker jag dena lista verkar vara både vänlig och intresant och ska försöka vara någorlunda aktiv!

Mitt stamnamn är S*Källtorpet´s och hjärtat bankar extra för silvertabbys och smokar! För närvarande har jag 11 katter varav 4 är kastrater(hemsidan lite inaktuell). Alla mina katter går fritt så även  min  älskade avelshane Stephen(som varken strilar eller luktar).

Har även en underbar schäfertik på 5 år som alla katter avgudar!

Skickar med ett foto på hund och katt!  Ser ni katten???

Hälsningar, Lena Frittz

IdaJ
0

Välkommen hit!

Vilken underbar bild! =)

miascharming
0

Hej ! & VÄLKOMMEN TBX Skrattande

Vilken KANON bild !

// Mia

Annkis54
0

välkommen tillbaka..
å vilket fint kort..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

kalltorpets
0

Tack för era goa ord!

Men glömde(skäms) , Min och Lindas (http://www.beautyangels.se/)underbara) underbara avelshane Du Monet Bentley PER d 02 som Vi samäger och bor hos Linda !

Kattungar väntas vecka 24 mellan Bentley och S*Källtorpet´s Just Like Daddy PER ns 24 62……

Tidlosa
0

Välkommen!

Vilken skoj bild med vovve & bebis! Den ser jag fram emot att visa den lilla tvåbeningen i huset - hennes favorit hundras…

Tessan73
0

Välkommen hit.

men gud vilket mysigt kort *mums*

//Tessan

krasivis
0

Välkommen hit! Javisst är det härligt med hund o katt tillsammans!

Marita-L
0

Välkommen hit !! Vilka fina foton, hoppas ni får fina bebbar som ni kan visa här på forumet.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Varmt välkommen hit!

Vilken underbar bild på söt hund och katt!!

Kittentotts
0

Välkommen tillbaka hit!

Hundar o katter har vi också haft genom åren. Mycket härlig bild du visar. Vi har också massa gosebilder mellan hund o katt:))

/ Carina

Halle
0

Hej
Vilken läcker bild! Hade det inte varit för att skallen på katten stack upp så hade det varit svårt att se vart katten var Glad den smälte som in i hundensfärger!

Sidentassen
0

Hej Lena så glad jag blir över att se dig här Glad Det där med lösenord är ju inte din melodi precis, det har vi ju tampats med förr *he he* Tur att du kunde fixa nytt.

Jag vet att din hemsida är liiite inaktuell, Oskyldig men idag ska jag till V-ås så då ska nog hårddisken bli lagad och jag kan fixa till det som felas.

Ja att du har underbara katter och en lika underbar hund kan jag skriva upp på och jag är så glad och stolt över att flera av mina fd honor(och hane) fått komma och bo hos dig nu när jag dragit ner min uppfödning.

Och till sist måste jag ju också få berätta att jag ska få bebisar efter din fantastiska Stephen, dom kommer i slutet av denna månad, gud vad jag längtarGlad

Din kull lär nog bli något alldlels extra, spännande spännande

Hälsar Lotta P Glad

Summerwinds
0

Välkommen in Glad. Underbar bild - stooor och liiiten!

BeautyAngel
0

Välkommen hit Lena:) Jaaa det ska bli spännande att se vad Julia får tillsammans med våran goa pojke Kyss Men först har vi min & din Zilvra som ska ha sina bebbar. Kraam

Annkis54
0

flyttar din presentation till länken medlemspresentationer oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Millan1971
0

Välkommen hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trini
0

Välkommen hit! Vilken fin bild, jo jag såg katten, men den var väl kamouflerad :)

yadhayezibas
0

Välkommen hit igen!!! Glad

simzonites
0

Välkommen hit Lena!
Det var några år sedan vi träffades i Kosta, när du bodde hos Yvonne i samband med utställning.

/Lotta

/Lotta

englagirl
0

Välkommen tillbaka Lena.

Kul med fler bekanta på forumet.

Hoppas att du och dina missar mår bra :-)))))

Jättemysig bild :-9

Kram o vi hörs

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bettyback
0

Hej Lena Pena,

Kul att se dig här !

Jag var bara häromdagen inne på din hemsida och tittade på dina fina kissar. Blev väldigt förtjust i lilla Tingeling.Jag är fortfarande väldigt svag för röda katter. Nu får du uppdatera din hemsida och visa nya stora och små kissar. Lycka till med kommande kullen.

kram Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics

Sidentassen
0

För kännedom så är Lenas hemsida uppdaterad nu.

Hälsningar Lotta P

nettan123
0

Välkommen tillbaksSkrattande