GODMORGON Pingstdagen den 11 maj
Ännu en dag med strålande sol och gassande värme, detta bådar verkligen gott:-)
Katterna tillbringar den mesta tiden ute i rastgården nu, där dom jagar flygfän, ligger ihoprullade och sover i solen eller klättrar i något av träden som vi kånkat in där.
Inatt har jag knappt kunnat sova för det var så varmt inne i sovrummet och dessutom hade jag en ihoprullad Sphynx liggandes i armhålan och jag lovar, dom är vama !!!
Uppe i kattrummet har jag min unghane Göte och min "nygamla" Smulson som försöker göra barn, jag tror inte att det går så bra, men han försöker så gott han kan iallafall
Jag fick dessutom hem en löpande foderhona som jag fortfarande söker en hane till, hon kan tyvärr inte paras med min hane efterso dom är halvsyskon. Så har du en hane (helst vitfläck) eller vet om någon som lånas ut, så hör av dig, snabbt som attan till mig, det är liksom lite kris här!!!!!
Nej nu måste jag avsluta, jag får alldeles för mycket hjälp a Coccos. det går inte att skriva…….Ha en skön söndag allihop
Hälsar Lotta P

Godmorgon!
Även här i Skåne är det varmt och skönt. Ska själv strax iväg och gå tipsrunda, alltid lika roligt!
Önskar er alla en fin dag!
24 grader i skuggan ! Det blir soligt och varmt idag med :-) Igår såg jag att svalorna hade kommit, vi har två stycken här redan, så nu är det sommar :-))
Jag var tvungen att ta bort en fästing på Optimus igår, ijäck….. jag tycker att dom är så äckliga !!! Brukar få ta på hundarna ibland men det här är första på någon av katterna! huuu !
Ha en skön slappardag i solen, det som inte absolut måste göras idag kan ni vänta med tills någon annan dag då vädret är sämre.
UT OCH NJUT !

God Middag fr Hallands Län.
Ja här strålar solen, har grejat i vår lilla täppa idag, igår köpte vi nytt parasoll, bord mm, idag åkte jag köpte en baden baden t min gubbe som har så ont i sitt knä som snart ska opereras igen:(
#0 Synd ingen har en hane, vi har ju ingen heller just nu, så vi lånar. Nu har jag lånat vår Hane som bor hos vänner sista gångerna.
#2 Jag fann en stor fösting i min säng då jag bäddade
Ramlat av någon. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! delar helst inte säng med de äcklen
Ha en bra dag! / Carina