Doris är frisk
Igår var Doris på återbesök igen och tog blodprov. Och äntligen så är alla värden bra. Nu ska vi bara trappa ner på cortisonet så är hon färdigbehandlad. Det känns toppen!!
Aptiten har också kommit tillbaka och snart får jag börja passa så hon inte blir tjock istället =).Just nu ligger hon och myser så gott i soffan brevid mig, och det känns ännu bättre!
Vad skönt att höra…njut nu av varandra..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vad skönt att höra att hon har piggnat till!!!
Varför äter hon kortison än?
Är blodvärdena bra nu?
Tur att det gick så bra trots allt!
Här har jag 5 jättesöta kattungar!
Osäker på vilka som är exotic och perser och om nån av dem är silver…Men snart så vet jag nog det.
De är tre hanar och två honor!
Nu är de 2½ vecka.Tiden går så fort !
Ha det bra!
Heléne

#2Hon har ätit kortison för att det tydligen hjälper till att bilda blod. men nu har hon tillräckligt =)!
Jo jag har ju sett att du har det, jag är hyfsat avis kan jag säga!! Hoopas att du har lite bilder att ta med till utställningen i skellefteå, för jag antar att de är för små för att ställa..
#1 det kan du lita på att vi gör, myser och pussas, så svårt att låta bli att pussa kalmagen, nu när såret är borta och hennes små fetttuttar har kommit tillbaka, som en liten bebismage.
så skönt för er

Hello, gud va roligt, jag har tänkt på henne lite då och då.
Nu kan du nog ta det lugnt och njuta av att katten är friskförklarad. Kramar i massor till Doris , ja till dig också

Åh, vad skönt att höra !

Åh så skönt att höra att hon äntligen mår bra igen.
Hoppas hon får vara frisk i fortsättningen nu också
Hälsar Lotta P

Vad skönt och härligt att hon är frisk! Gläds med dig!! 
Vet ju hur jobbigt det är med sjuka djur.